10 Pembesar Suara Bluetooth Berkualiti Murah pada tahun 2020

Setelah membincangkan beberapa jenama pembesar suara bluetooth terbaik di dunia, kita sekarang akan membincangkan pembesar suara bluetooth murah. Harga untuk pembesar suara bluetooth terbaik di dunia sangat mahal. Anda mesti membelanjakan hingga berjuta-juta dolar untuk memiliki pembesar suara Bluetooth ini. Jadi, bagaimana jika anda ingin mempunyai pembesar suara Bluetooth tetapi anggaran anda tidak sampai berjuta-juta rupiah?

Berdasarkan ini, ia akan merangkum senarai pembesar suara bluetooth murah untuk anda. Murah tidak bermaksud murah. Rangkaian pembesar suara Bluetooth ini mempunyai kualiti yang cukup baik dan tidak mengecewakan. Apa benda itu?

1. Sonicgear Morro 3 BTMI

Pembesar suara Bluetooth Sonicgear Morro 3 BTMI Murah

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Sebagai pembesar suara Bluetooth yang murah dan berkualiti tinggi, Sonicgear menampilkan Morro 3 BTMI dengan reka bentuk multimedia yang bergaya. Subwoofer dari set pembesar suara ini mempunyai pengawal bass yang dapat disesuaikan oleh pengguna. Sekarang, anda boleh menyesuaikan bass yang ingin anda dengar dari pembesar suara anda.

Selain dapat berhubung dengan telefon pintar atau PC melalui Bluetooth, Sonicgear Morro 3 BTMI juga menghadirkan port USB dan Pembaca Kad SD yang pastinya memudahkan anda mendengar muzik tanpa perlu menyambung ke peranti seperti telefon pintar. Pembesar suara yang terdapat dalam 4 pilihan warna berharga 500 ribu.

2. Sonicgear Titan 7 BTMI

Sonicgear Titan 7 BTMI

Semak Harga di Shopee

Bagi anda yang membeli pembesar suara dengan mengutamakan estetika, Sonicgear Titan 7 BTMI adalah pilihan yang tepat. Walaupun kedua-duanya dijual dengan harga 400 ribu seperti Morro 3 BTMI, Sonicgear Titan 7 BTMI kelihatan lebih cantik dengan 7 warna LED berdenyut . Subwoofer dan satelit juga dilengkapi dengan lampu LED 7 warna.

Bercakap tentang kualiti audio, pembesar suara ini juga memberikan kualiti audio terbaik di kelasnya. Anda boleh menyambungkan pembesar suara ini ke telefon pintar, USB, Kad SD, ke Radio FM. Sonicgear Titan 7 BTMI adalah pembesar suara dengan bass yang siap untuk menggegarkan bilik anda.

3. Nakamichi NBS2N

Nakamichi NBS2N

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Bentuknya yang kecil menjadikannya lebih praktikal untuk dibawa ke mana sahaja. Ya, itu adalah Nakamichi NBS2N yang merupakan pembesar suara Bluetooth kecil dengan daya tahan 4 jam. Pembesar suara ini adalah jenis pembesar suara Bluetooth, tetapi anda juga dapat menyambungkan pembesar suara dengan kabel AUX pada komputer riba yang tidak mempunyai sambungan Bluetooth.

Mengenai kualiti suara, pembesar suara mini ini sebenarnya tidak kalah dengan rakan sekelas Sonicgear atau Simbadda. Anda akan mendapat kualiti audio yang tidak buruk, tetapi juga tidak begitu istimewa. Nakamichi NBS2N dijual pada harga sekitar 500 ribu.

4. W330BT Fenda

Fenda W330BT

Semak Harga di Lazada

Penceramah seterusnya ialah Fenda W330BT. Peranti ini termasuk dalam senarai pembesar suara Bluetooth yang murah kerana harganya hanya 500 ribu. Reka bentuk pembesar suara juga menarik untuk dipaparkan di dalam bilik. Bukan hanya itu, Fenda W330BT juga dapat disambungkan ke telefon pintar dan tablet terbaru, selagi peranti ini disertakan dengan sambungan Bluetooth.

Terdapat LED yang berfungsi sebagai penunjuk kuasa dan panel kawalan bass dan treble. Suara yang dihasilkan oleh Fenda W330BT cukup memuaskan berkat subwoofer dengan pemandu 6.5 "dan dua satelit dengan pemandu 2.5". Pembesar suara ini sangat serasi untuk menyokong mendengar muzik atau bermain permainan.

5. DbE PS99

DBE PS99

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Adakah anda memerlukan pembesar suara bluetooth mudah alih yang boleh dibawa ke mana sahaja? DbE PS99 adalah pilihan tepat untuk memenuhi keperluan anda. Mengenai harganya, pembesar suara ini hanya dijual pada harga 400 ribu, lebih murah daripada tiga pembesar suara yang telah kami kaji sebelumnya.

Audio yang dihasilkan oleh DbE PS99 cukup memuaskan kerana suara yang keluar kedengaran kuat dan kuat. Walaupun saiznya tidak terlalu besar, pembesar suara ini menawarkan suara dengan bass yang kuat  dan treble jelas. Malah, DbE PS99 juga dilengkapi dengan Radio FM. Ini benar-benar pembesar suara Bluetooth yang murah dengan spesifikasi yang berkelayakan.

6. Kotak Audio P2000 BTMI

Kotak Audio P2000 BTMI

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Semua orang bluetooth murah yang kita mengkaji semula di sini, Audiobox P2000 BTMI adalah penceramah yang paling murah. Ya, pembesar suara ini dijual di pasaran dengan harga 200 ribu rupiah. Oleh itu, apa yang menarik mengenai pembesar suara ini yang mesti anda miliki?

Selain daripada harga yang berpatutan , Audiobox P2000 BTMI mampu memberikan kualiti audio yang cukup baik. Sebenarnya, suara yang dikeluarkan oleh pembesar suara ini terdengar jelas dan tidak terdengar patah.

Kotak Audio P2000 BTMI juga menyediakan port USB, Pembaca Kad SD, AUX, dan juga Radio FM. Mendengarkan muzik di mana sahaja dengan pembesar suara ini juga terasa lebih praktikal kerana ukurannya sangat minimalis dan beratnya ringan.

7. Sonicgear Titan 5 BTMI

Sonicgear Titan 5 BTMI

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Sonicgear nampaknya ingin menyediakan pembesar suara Bluetooth yang cantik dari segi penampilan. Melalui Titan 5 BTMI, Sonicgear menawarkan satu set pembesar suara bluetooth dengan subwoofer yang dilengkapi dengan lampu LED yang boleh berubah menjadi 7 warna apabila pembesar suara digunakan.

Kombinasi subwoofer dengan pemacu 4 "dan dua satelit yang membawa pemandu 3" benar-benar menghasilkan suara yang jernih dengan bass dalam. Sama seperti beberapa pembesar suara Bluetooth yang lain, peranti ini juga dilengkapi dengan port USB, AUX, dan Radio FM. Untuk memiliki Sonicgear Titan 5 BTMI, anda hanya perlu mengeluarkan sekitar 200 - 300 ribu rupiah.

8. Xiaomi Mi Speaker 2 Bluetooth

Xiaomi Mi Speaker 2 Bluetooth

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Xiaomi juga tidak mahu ketinggalan untuk turut serta dalam mengeluarkan pembesar suara Bluetooth mudah alih . Xiaomi Mi Speaker 2 adalah Bluetooth yang membawa reka bentuk seperti tiub mini dan selesa di tangan. Pembesar suara jenis ini tentunya senang dibawa ke mana sahaja tanpa rumit. Bagaimana dengan kualiti suara?

Xiaomi Mi Speaker 2 Bluetooth mampu menghasilkan suara yang cukup besar dan jernih walaupun saiznya sangat kecil. Semasa mendengar lagu, artikulasi penyanyi akan didengar dengan jelas, walaupun kesan bass kurang sepakan seperti pembesar suara Bluetooth yang lain. Bateri Bluetooth Xiaomi Mi Speaker 2 boleh bertahan sehingga 7 jam.

9. Dazumba DZ 7500 Bluetooth

Bluetooth Dazumba DZ 7500

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Kombinasi paparan yang indah dan kualiti audio yang baik yang anda dapat semasa membeli Bluetooth Dazumba DZ 7500. Subwoofer dan satelit dilengkapi dengan lampu LED yang indah. Bass yang ditawarkan oleh pembesar suara ini terdengar sangat bulat. Suara yang keluar kedengaran jelas.

Singkatnya, Dazumba DZ 7500 Bluetooth adalah pembesar suara yang cukup bernilai untuk mendengar lagu, bermain permainan, atau menonton filem. Lebih-lebih lagi, pembesar suara ini juga dilengkapi dengan port USB dan SD Card Reader yang memudahkan anda mendengar lagu tanpa perlu menyambungkan pembesar suara dengan telefon pintar atau PC.

10. Penyesuai Audio Bluetooth Logitech

Penyesuai Audio Bluetooth Logitech

Semak Harga di Shopee

Semak Harga di Lazada

Tidak mempunyai kabel AUX yang panjang untuk menghubungkan pembesar suara biasa dengan peranti anda? Tukar pembesar suara biasa dengan Logitech Bluetooth Audio Adapter. Penerima yang satu ini hanya perlu disambungkan ke pembesar suara biasa anda dengan kabel AUX, kemudian sambungkan penerima ke peranti yang sudah mempunyai sambungan Bluetooth.

Tetapannya mudah dan pemasangan Bluetooth ke peranti agak pantas. Adaptor Audio Bluetooth Logitech dijual dengan harga 500 ribu, tetapi anda boleh mendapatkan penerima ini dalam keadaan terpakai dengan harga hanya 300 ribu.

pastikan bahawa sepuluh pembesar suara bluetooth murah ini dijual dengan harga di bawah 1 juta rupiah. Mengenai kualiti suara, pembesar suara ini menawarkan kualiti suara yang cukup baik dan layak untuk memainkan lagu atau menonton filem.