Ulasan ASUS ROG Zephyrus G GA502, Laptop Gahar Tetapi Ringan

ROG Zephyrus sama dengan komputer riba permainan mahal dengan badan yang nipis, seperti yang dilihat pada ASUS ROG Zephyrus S GX701. Komputer riba mempunyai tanda harga yang tinggi dan spesifikasi juga tinggi. Tetapi yang menariknya komputer riba permainan ini mempunyai badan langsing dan senang dibawa. Maklumat lebih lanjut mengenai komputer riba ini dapat dilihat dalam artikel "ASUS ROG Zephyrus S GX701 Review".

Nah, ROG Zephyrus nampaknya mempunyai siri lain yang lebih berpatutan. Namanya ASUS ROG Zephyrus G GA502. Dari namanya, jelas bahawa komputer riba ini masih merupakan keluarga Zephyrus tetapi apa yang menarik adalah harganya tidak semahal ASUS ROG Zephyrus S GX701.

Sekiranya ASUS ROG Zephyrus S GX701 berharga sekitar 48 juta dan lebih tinggi, maka ASUS ROG Zephyrus G GA502 berharga pada jarak hampir 20 juta. Harga yang tepat belum ada, mengingat ketika artikel ini dibuat, komputer riba ini belum tersedia secara rasmi di pasaran. Unit yang saya kaji kali ini adalah unit khas dari Asus Indonesia.

Jadi, seperti apa ASUS ROG Zephyrus G GA502? Lihat ulasan penuh berdasarkan pengalaman saya menggunakan komputer riba ini selama lebih dari 2 minggu. Sebelum membaca ulasan penuh, mari kita perhatikan spesifikasi berikut.

Spesifikasi ASUS Zephyrus G GA502

Исходный текст

Предложить лучший вариант перевода