10 Aplikasi untuk Membuka E-mel Terbaik di Android

Hampir setiap pengguna telefon pintar hari ini pasti memerlukan e-mel untuk kegunaan harian. Keperluan kerja yang baik bahkan untuk keperluan sekolah. Dalam era yang benar-benar moden dan canggih, sesetengah orang bergantung kepada e-mel dan selalu melihat e-mel. Oleh itu, sebilangan orang juga memerlukan aplikasi untuk membuka e-mel pada peranti Android mereka.

Berdasarkan keperluan ini, kali ini menargetkan 10 aplikasi untuk membuka e-mel terbaik yang dapat anda gunakan di Android. Sudah tentu, aplikasi ini akan memudahkan pengguna e-mel. Apakah aplikasi untuk membuka e-mel terbaik? Dapatkan jawapannya dalam ulasan berikut.

10 Aplikasi untuk Membuka E-mel Terbaik

1. Aplikasi E-mel untuk Sebarang Surat

Aplikasi E-mel untuk Mana-mana Mel

Untuk membuka E-mel dengan mudah dan cepat, mungkin anda memerlukan Aplikasi E-mel untuk Sebarang Surat. Ini adalah aplikasi percuma di mana anda dapat membuka pelbagai e-mel mulai dari Microsoft Outlook, Hotmail, MSN Mail, Gmail, Yahoo, AOL, hingga GMX.

Aplikasi ini juga boleh dikatakan kaya dengan ciri-ciri di mana pengguna dapat menukar avatar dari kenalan E-mel yang ada. Malah, terdapat juga ciri  penapis  untuk mengkategorikan atau memisahkan e-mel penting anda. Sudah tentu ia akan memudahkan anda,  bukan ?

2. Surat Aqua

aplikasi untuk membuka e-mel Aqua Mail terbaik

Aqua Mail juga termasuk dalam salah satu aplikasi untuk membuka e-mel yang terbaik dan pasti paling mudah. Percuma tanpa membayar untuk memuat turunnya, aplikasi ini juga menawarkan fitur di mana pengguna dapat mengakses lebih dari dua E-mel sekaligus dalam satu aplikasi.

Anda juga akan difasilitasi dalam mengurus Kotak Masuk, Surat Keluar, dan fail anda dalam aplikasi ini. Sekiranya anda terganggu oleh iklan promo yang dipasang di Aqua Mail, anda boleh menggunakan ciri premium yang akan menghapus promo ini. Berminat memasang aplikasi ini? Cukup klik di sini dan anda boleh memuat turunnya dengan segera.

3. Surat Biru

Surat Biru

Blue Mail, aplikasi untuk membuka e-mel terbaik dan anda boleh gunakan pada peranti Android anda. Tidak jauh berbeza dengan Surat Alto dan Aqua. Sama menawarkan kemudahan mengatur dan mengatur e-mel anda.

Selain memudahkan untuk menguruskan fail dan e-mel, Blue Mail juga menawarkan fitur di mana pengguna dapat mengubah suara pemberitahuan e-mel yang masuk. Malah pengguna dapat menikmati dan menggunakan tema Gelap yang telah disediakan oleh Blue Mail.

Tidak begitu, Blue Mail menyajikan ciri di mana pemuat turun aplikasi ini untuk membuat kumpulan E-mel. Anda boleh membuat kumpulan E-mel dalam aplikasi Blue Mail untuk memudahkan kerja anda. Kemudian, aplikasi ini juga menyokong Konfigurasi Auto IMAP, POP3 + Exchange (ActiveSync, EWS, 365). Mudah kan? Memuat turunnya juga sangat mudah, cukup klik di sini.

4. E-mel - peti mel e-mel

Peti mel e-mel

Masih dengan aplikasi untuk membuka E-mel, kali ini kami mengesyorkan aplikasi E-mel - peti mel e-mel yang dikembangkan oleh pembangun  alat  pintar aplikasi pintar. Dalam aplikasi tersebut, pengguna dapat membuka e-mel dari beberapa akaun e-mel yang anda miliki. Sebagai contoh, anda boleh membuka Gmail, Yahoo, Outlook, AOL, fpt, ​​iCloud, Office365, Google Apps, Hotmail, MSN, Live, Yandex, ymail, dan banyak lagi.

Selain itu, aplikasi ini juga membebaskan penggunanya untuk mengganti  nada dering  pemberitahuan untuk setiap e-mel yang masuk. Dan apa yang lebih istimewa, kotak e-mel ini juga boleh dibuka walaupun anda tidak bersambung di internet.

5. E-mel - Peti Mel Mel

E-mel - Peti Mel Mel

Ingin dapat menguruskan ribuan e-mel dengan mudah hanya dalam satu aplikasi? Sekiranya demikian, pilihan yang tepat untuk menggunakan Mail - Mail Mailbox. Dalam aplikasi tersebut, Email - Mail Mailbox memberikan kemudahan dalam mencari e-mel, menguruskan e-mel, dan bahkan memberikan pemberitahuan dengan cepat jika ada e-mel yang masuk.

Selain itu, E-mel - Peti Mel juga menyokong IMAP, POP3 + Exchange (ActiveSync & EWS) Konfigurasi Auto  dan pelbagai jenis e-mel, dari Gmail, Yahoo, dan  penyedia e-mel lain  . Apa yang menarik lagi, e-mel dalam aplikasi ini juga boleh diakses di  luar talian. Jadi, anda masih boleh membuka e-mel yang telah dimuat turun. Selesai,  bukan ?

6. Surat K-9

surat k-9

Keliru terlalu banyak E-mel dalam peti masuk e-mel anda? Mungkin anda memerlukan aplikasi untuk membuka e-mel yang menjadikan kerja anda lebih praktikal. biasanya, terlalu banyak e-mel akan membuat anda pening dalam menentukan e-mel mana yang paling penting dan paling diutamakan dengan e-mel yang boleh anda tangguhkan terlebih dahulu.

Anda boleh mengatur semua e-mel anda dengan membahagikannya ke dalam folder untuk memudahkan anda memilih e-mel mana yang menjadi keutamaan anda. K-9 Mail juga menyokong IMAP, POP3 dan Exchange 2003/2007 (dengan WebDAV). Berminat untuk mencuba aplikasi ini? Klik di sini untuk memuat turunnya.

7. Aplikasi E-mel Sejagat

Aplikasi E-mel Sejagat

Sekiranya anda memerlukan aplikasi E-mel yang dapat membuka semua akaun E-mel anda, kami mengesyorkan memuat turun Aplikasi E-mel Universal. Praktikal, ringan, dan ringkas, itulah penerangan ringkas mengenai Aplikasi E-mel Universal. Semua pengguna dapat log masuk dengan akaun Hotmail, Gmail, Outlook, Exchange atau Yahoo.

Bukan itu sahaja, malah terdapat ciri  Jangan ganggu  di mana anda boleh  mematikan  semua pemberitahuan E-mel pada jam-jam tertentu. Terdapat juga avatar untuk setiap kenalan e-mel di setiap akaun e-mel. Jangan bimbang tentang  antara muka kerana Aplikasi E-mel Universal mempunyai antara muka yang ringkas tetapi menarik.

8. MyMail

MyMail

Reka bentuknya ringkas dan mudah dibaca serta ciri-ciri yang memudahkan pengguna E-mel, sehingga dapat menggambarkan satu aplikasi untuk membuka E-mel, MyMail. Anda boleh menguruskan semua e-mel anda, bahkan anda dapat membuat privasi untuk menjaga kerahsiaan e-mel anda.

Pengguna MyMail juga dapat mencari folder, atau bahkan e-mel dengan fitur pencarian fail yang telah dipasang di MyMail. Di samping itu, anda juga boleh membuat folder untuk mengatur dan mengatur e-mel. Sangat mudah bukan? Klik di sini untuk memuat turun MyMail.

9. Surat Newton

Surat Newton

Ingin tahu adakah e-mel anda telah dibaca oleh penerima e-mel? Bagaimana untuk? Sudah tentu menggunakan aplikasi untuk membuka E-mel, Newton Mail, adalah satu cara. Aplikasi Newton Mail mempunyai ciri di mana pengguna dapat mengetahui apakah penerima E-mel telah membaca E-mel yang dikirim atau tidak.

Dengan ciri Resit Baca Gaya WhatsApp anda dapat mengetahui status e- mel anda yang telah dibaca atau tidak oleh dua tanda semak biru. Bukan itu sahaja, bahkan untuk pengguna e-mel dari Gmail, anda tidak perlu bersusah payah membuka aplikasi kalendar untuk melihat tarikhnya. Kerana Newton Mail sudah menyediakan kalendar dalam aplikasi.

Sangat mudah, sederhana juga praktikal untuk anda, bukan? Tetapi aplikasi ini berbayar, anda hanya boleh mencuba aplikasi ini secara percuma selama 14 hari. Sehingga kini anda perlu membayar $ 49.99 atau sekitar 600 ribu setahun. Berminat? Cukup klik di sini untuk memuat turun Newton Mail.

10. Sembilan

Sembilan

Aplikasi lain untuk membuka e-mel berbayar berasal dari Nine. Aplikasi ini hanya menyediakan percubaan selama 14 hari. Selepas 14 hari, aplikasi ini akan berhenti secara automatik. Sekiranya anda ingin meneruskannya, anda harus membelinya dengan harga US $ 9,99 atau setara dengan sekitar 130 ribu. Lebih murah daripada harga sebelumnya yang lebih mahal iaitu US $ 19.99 atau sekitar 260 ribu.

Walau bagaimanapun, walaupun aplikasi ini mesti dibeli, ciri-ciri yang ada memang cukup memadai. Dengan adanya kalendar peringatan akan memudahkan anda dalam pekerjaan. Bukan hanya itu, ketika anda telah membuat folder, bahkan pengguna Nine Mail dapat membuat sub folder dalam folder yang telah dibuat. Mudah dan praktikal, bukan? Anda hanya klik di sini untuk membeli aplikasi ini.

Cadangan Permohonan Lain

Sebagai tambahan kepada 10 aplikasi di atas, kami juga mempunyai beberapa cadangan aplikasi lain yang tidak kurang hebatnya dan memudahkan anda membuka e-mel. Tetapi sayangnya, aplikasi berikut yang kami sarankan tidak lagi tersedia di PlayStore.

11. Gmail

aplikasi untuk membuka e-mel Gmail

Mungkin aplikasi untuk membuka e-mel ini sudah biasa dan tidak pelik untuk digunakan di kalangan pengguna telefon pintar, terutama Android. Gmail masuk ke dalam salah satu senarai aplikasi untuk membuka e-mel terbaik, walaupun aplikasi ini memang berasal dari Gmail, tetapi anda masih boleh menambahkan akaun e-mel lain seperti Outlook, Yahoo, dan lain-lain.

Walaupun begitu, Gmail memudahkan pengguna menguruskan e-mel yang ada. Lebih-lebih lagi anda juga boleh berhubung terus dengan Google Drive untuk menyimpan fail penting anda. Gmail menawarkan storan 15GB untuk e-mel, fail dan juga gambar anda. Mahu menggunakan Gmail? Klik di sini untuk memuat turun Gmail.

12. Alto

aplikasi untuk membuka e-mel Alto

Akan lebih mudah jika semua fail dan foto dalam e-mel disusun dengan rapi di satu tempat. Begitulah cara satu aplikasi berfungsi untuk membuka e-mel satu ini, Alto. Pengguna aplikasi alto difasilitasi dalam mengatur dan menyusun fail dalam e-mel di satu tempat.

Jadi, anda tidak perlu bersusah payah lagi untuk membuka dan memeriksa satu persatu lokasi fail anda. Hanya dalam satu folder, anda akan segera menemui fail yang anda perlukan. Terlebih lagi, aplikasi untuk membuka E-mel ini tersedia untuk semua platform E-mel, seperti Yahoo, Gmail, Outlook, dan lain-lain.

Di samping itu, anda boleh menguruskan keseluruhan e-mel. Mula menyediakan e-mel khusus untuk penggunaan pejabat, untuk pemberitahuan e-mel dari e-commerce. Sangat mudah, sederhana, pasti tidak menyusahkan.

13. Pertukaran E-mel + oleh MailWise

MailWise

Aplikasi lain untuk membuka e-mel berasal dari MailWise dengan aplikasi yang disebut Email Exchange. Tidak jauh berbeza dengan aplikasi pembukaan e-mel lain, Email Exchange juga memberikan kemudahan dalam mengatur E-mel yang ada di peti masuk anda.

Sebagai tambahan, Exchange Email dapat dihubungkan dengan e-mel lain seperti Yahoo, Gmail, Outlook dan lain-lain. Kenalan e-mel yang anda miliki juga dapat diatur oleh anda mengikut keperluan anda sehingga penggunanya lebih mudah untuk berkomunikasi melalui E-mel.

14. Peti Masuk melalui Gmail

Peti Masuk melalui Gmail

Masih ada di sekitar aplikasi untuk membuka e-mel yang berasal dari Gmail, Inbox. Kali ini aplikasi pembukaan E-mel terbaik menawarkan ciri kemudahan dan kepraktisan dalam mengatur dan mengatur E-mel serta fail penting yang anda perlukan.

Terdapat juga ciri Sorotan di mana Inbox akan memberitahu anda mengenai berita dan maklumat terkini tanpa anda perlu bersusah payah membuka E-mel. Fitur bundle yang dipasang juga memudahkan pengguna menyatukan e-mel yang sama. Jadi, anda tidak perlu membuka e-mel yang sama satu persatu.

Adakah anda lupa membalas E-mel di peti masuk E-mel anda? Tenang, Inbox by Gmail akan mengingatkan anda tentang ciri Peringatan.

Itulah cadangan 10 aplikasi untuk membuka e-mel terbaik juga praktikal untuk anda. Adakah terdapat aplikasi di atas yang ingin anda gunakan?