10 Aplikasi Mustahil pada Android untuk Bekerja pada Friends 2020

Telefon pintar Android hari ini tidak hanya digunakan sebagai alat komunikasi, tetapi juga sebagai media untuk bersenang-senang. Ya, ada banyak perkara menarik yang dapat anda lakukan dengan peranti Android anda, salah satunya menggoda rakan atau orang di sekitar anda dengan aplikasi khas.

Saat ini ada banyak aplikasi konyol yang dapat Anda gunakan untuk melakukan tindakan bodoh, mulai dari membuat suara bom hingga memunculkan listrik di layar. Berikut ini akan meninjau koleksi aplikasi Android yang tidak dipedulikan yang wajib anda cuba.

10 Aplikasi Mustahil Terbaik di Android

Bagi anda yang ingin membuli rakan dengan aplikasi di Android, maka 10 aplikasi berikut patut dicuba. Yu, lihat ulasan penuh di sini!

1. Alat Cukur Sebenar (Prank)

Cukur Nyata (gurauan)

Ingin membuli rakan dengan alat  gurauan  anti-arus perdana yang berbeza  Maka anda harus mencuba  ini, sebuah  aplikasi bernama Real Razor (Prank). Dalam aplikasi ini, telefon bimbit anda boleh berubah menjadi pencukur rambut. Sebenarnya, bunyi pencukur rambutnya disesuaikan dengan pencukur rambut yang asal 

Bukan hanya itu, Real Razor (Prank) juga menambah ciri  getaran  sehingga sensasi seperti mencukur rambut anda terasa. Bagaimana nak guna? Sangat mudah, hidupkan aplikasinya dan bawa lebih dekat dengan rakan yang ingin diusik seperti sedang mencukur rambut rakan itu.

2. Prank Skrin Pecah

Prank Skrin Patah

Mahu membuli rakan sekerja? Anda boleh memuat turun salah satu aplikasi Android bodoh ini. Siapa yang tidak panik ketika menjatuhkan telefon bimbitnya dan memecahkan skrin telefon? Ya, begitulah cara aplikasi jahil ini berfungsi. Tidak perlu risau, ini hanya kertas dinding.

Jadi, anda hanya perlu memasang kertas dinding seolah-olah skrin telefon bimbit anda rosak dan rosak. Aplikasi ini menjamin kertas dinding yang kelihatan sangat nyata dan realistik. Tidak menolak rakan anda akan mempercayainya bukan? Muat turun aplikasi bodoh di sini.

3. Prank Ujian Pengesan Kebohongan

Prank Ujian Pengesan Kebohongan

Ingin membuli rakan dengan cara yang unik? Kemudian anda boleh mencuba aplikasi Lie Detector Test Prank. Lie Detector Test Prank adalah aplikasi jahil dengan konsep  pembohongan atau kebenaran. Jadi, anda berpura-pura mempunyai aplikasi untuk mengesan pembohongan dengan meletakkan jari di skrin, alias  cap jari.

Kemudian, anda boleh mengemukakan beberapa soalan kepada rakan anda untuk mengatakan kejujuran. Tetapi, anda boleh menetapkan hasil yang jujur ‚Äč‚Äčatau salah. Sekiranya anda mahukan hasil yang jujur, tekan butang kelantangan "+". Tetapi, jika anda mahukan hasil yang salah, tekan butang kelantangan "-".

4. Gerak kentut

Gerak kentut

Membuang gas di tempat awam adalah perkara yang sangat memalukan. Baiklah, bagaimana jika anda memawan rakan anda dengan aplikasi flue (kentut) yang satu ini? Motio Fart adalah aplikasi bodoh Android yang mengeluarkan suara yang sangat mirip dengan bunyi kentut.

Letakkan telefon pintar anda di belakang rakan, cukup klik sekali maka aplikasi ini akan mengeluarkan bunyi kentut. Untuk mengelakkan tertangkap, anda juga dapat mengatur pemasa selama 10 saat, kemudian segera letakkan telefon pintar di dekat rakan anda. Wow, Motion Fart adalah aplikasi bodoh yang sangat unik dan patut dicuba!

5. Hantu Dalam Foto

Hantu Dalam Foto

Tidak ada yang lebih menakutkan daripada penampilan makhluk astral dalam foto yang baru kami ambil. Melalui aplikasi jahil ini, anda boleh membuat penampilan hantu pada foto. Kemunculan hantu itu sangat nyata, malah boleh membuat rakan anda gemetar ketakutan.

Ghost In Photo membolehkan anda mengedit semua jenis foto dengan menambahkan penampilan hantu di dalamnya. Ini adalah aplikasi yang sangat jahil untuk mengusahakan rakan, terutama rakan anda yang "sombong" berani atau tidak mempercayai kewujudan makhluk yang tidak kelihatan. Berani menunjukkan keberanian dengan mencuba aplikasi bodoh dan mengerikan ini?

6. Prank Bir

Prank Bir

Nah, jika aplikasi yang satu ini akan membuat anda kelihatan seperti sedang minum bir dari telefon Android. Ya, Beer Prank adalah aplikasi nakal di mana anda dapat  menunjukkan  kepada rakan bahawa telefon bimbit anda boleh dibuat sebagai segelas bir. Kemudian, Beer Prank juga akan memaparkan animasi seperti bir yang ada di dalam telefon bimbit anda yang anda  tahu. 

7. Airhorn Prank (Lelucon Keras)?

Airhorn Prank (Lelucon Keras)? adalah aplikasi bodoh seterusnya yang kami cadangkan. Sekiranya aplikasi ini mempunyai konsep membuli orang dengan mengejutkan orang lain dengan suara yang  menjengkelkan. Baiklah, bunyi yang dihasilkan oleh aplikasi ini berbeza-beza, seperti suara hon kereta, tanduk kapal, hingga suara kereta api. Adakah anda ingin mencuba aplikasinya?

8. Prank - perbualan palsu

prank - konvoi palsu

Kadang-kadang membuli rakan dengan  sembang  palsu tidak menyakitkan. Aplikasi Android yang bodoh ini mampu membuat  sembang  palsu. Anda boleh mengedit pelbagai jenis  sembang. Sudah tentu Prak - perbualan palsu boleh mengejutkan  rakan anda  juga.

Mungkin anda boleh membuli rakan dengan membuat  perbincangan dengan pensyarah atau idea-idea jahil yang lain. Cukup menarik untuk digunakan juga anda tahu. Ingin cuba berkawan dengan Prank - perbualan palsu? Muat turun aplikasinya terus  di sini.

9. Labah-labah di skrin gurauan

Labah-labah di lelucon skrin

Seperti namanya, aplikasi ini akan memaparkan labah-labah di skrin telefon bimbit anda. Namun, labah-labah di skrin telefon bimbit kelihatan sangat nyata dan boleh membuat orang terkejut! Bukan hanya satu labah-labah yang dipaparkan, kerana anda dapat memaparkan lebih dari 2 labah-labah,  anda tahu ! Ingin membuli rakan dengan Spider di skrin gurauan? Muat turun terus di sini, ya!

10. Pecahkan Skrin Anda

Crack Skrin Skrin Anda

Aplikasi semacam ini sebenarnya sudah lama terkenal, bahkan sejak era telefon bimbit Symbian. Crack Your Screen adalah aplikasi yang akan memberikan kesan calar pada skrin anda sehingga menjadikannya kelihatan pecah dan penuh dengan retakan.

Terdapat tiga cara yang boleh anda pilih untuk memunculkan retakan ini dengan mengguncangnya, menyentuh skrin, atau dengan bantuan pemasa. Dengan cara itu apabila rakan anda meminjam telefon pintar anda, skrin akan retak dan retak.

Walaupun retakan tidak kelihatan terlalu sempurna jika anda melihat dengan teliti, sekurang-kurangnya rakan anda akan terkejut ketika pertama kali melihatnya. Setelah berjaya mengusahakannya, anda boleh mengembalikan semula skrin ke keadaan semula.

Cadangan Permohonan Lain

Sebagai tambahan kepada 10 aplikasi yang telah kami sebutkan, kami masih mempunyai beberapa aplikasi bodoh lain yang senang dicuba. Tetapi sayangnya, aplikasi yang kami sarankan tidak lagi tersedia di PlayStore.

1. Wall Live HD Skrin Elektrik

LAYANAN HD LANGSUNG ELEKTRIK

Seperti namanya, Electric Wall HD Live Wall adalah aplikasi yang akan memaparkan elektrik di skrin telefon pintar anda. Bukan hanya itu, aplikasi ini juga akan memberikan kesan getaran dan bunyi menyengat sehingga kesan arus elektrik kelihatan lebih nyata.

Sekiranya anda adalah orang yang menyentuh skrin telefon pintar anda, dia pasti akan terkejut dan menganggap dirinya tersengat dengan elektrik yang keluar dari telefon pintar. Sayangnya aplikasi ini tidak dapat dijalankan dalam keadaan terkunci, jadi anda mesti membuka skrin kunci terlebih dahulu untuk mengaktifkannya.

2. PRANK DIAL

PRANK DIAL

PRANK DIAL adalah aplikasi yang akan membuat panggilan telefon palsu untuk menipu rakan anda. Terdapat lebih daripada 100 jenis panggilan yang boleh anda pilih untuk melakukan tindakan bodoh ini. Anda boleh membuat 2 panggilan sehari, tetapi aplikasi ini tidak dapat digunakan di luar Amerika Syarikat dan Kanada.

3. Pemeriksa Prank Thermometer Demam

Prank Pemeriksa Termometer Demam

Aplikasi Fever Thermometer Check Prank akan memaparkan sensor cap jari palsu di layar telefon pintar Android anda. Perbezaannya ialah aplikasi ini tidak akan mengesan pembohongan melainkan mengesan suhu badan rakan anda.

Cara menggunakannya juga cukup mudah kerana rakan anda hanya meletakkan jarinya di skrin. Selepas itu aplikasi ini akan memaparkan berapa suhu badannya sekarang. Sudah tentu suhu hanya tipuan dan bukan suhu badan yang sebenarnya.

Kini terdapat 10 aplikasi Android yang anda boleh cuba gunakan untuk rakan anda. Sekiranya anda mempunyai aplikasi unik dan bodoh lain yang belum ada dalam senarai ini, sila kongsi dengan kami di ruangan komen di bawah.