15 Aplikasi untuk Mencari Pertandingan Perkahwinan Dalam Talian Terbaik di HP Android 2020

Mencari pasangan tidak semudah memusingkan tapak tangan. Pergaulan yang luas tidak semestinya menjamin anda boleh mendapatkan pasangan dengan mudah. Sekiranya anda menghadapi masalah untuk mencari pasangan hidup, mungkin anda boleh mencuba beberapa aplikasi temu janji yang kami sarankan berikut.

Aplikasi carian rakan kongsi ini memudahkan anda berkenalan dengan seseorang yang berada di seluruh dunia. Anda boleh berkenalan dengan orang Indonesia atau Kaukasia. Malah, status pengguna aplikasi ini juga berbeza-beza, mulai dari orang bujang, janda, dan janda.

Walaupun tidak menjamin anda mendapatkan pasangan yang didambakan, tetapi tidak ada salahnya anda mencubanya. Apakah beberapa aplikasi temu janji yang popular? Seterusnya akan mengulasnya untuk anda.

1. Tantan

Tantan

Ingin mencari pasangan melalui aplikasi sembang? Sekiranya ada, cubalah aplikasi Tantan. Aplikasi ini cukup popular di kalangan remaja, tetapi itu tidak bermaksud orang dewasa tidak boleh menggunakannya. Tepat di Tantan anda boleh menemui pelbagai jenis orang untuk berbual dengan  rakan  ke tahap yang lebih serius.

Sistem untuk mencari rakan adalah mudah, anda hanya perlu  berpadanan  dengan orang pilihan anda. Sekiranya ia  sepadan,  anda boleh meneruskan hubungan dengan lebih kuat dengan  berbual . Tetapi, jika anda tidak  sesuai  dengan orang yang telah dipilih, maka anda tidak dapat mengakses sembang dengannya.

Apa yang menarik mengenai Tantan ialah kehadiran ciri BREAK THE ICE. Di sini, Tantan akan memberikan anda soalan sepuluh dan anda perlawanan  mate  . Anda boleh saling mengenali melalui jawapan kepada 10 soalan ini. Menarik,  bukan ? Boleh  memuat turun aplikasi di sini.

2. Tinder

Tinder

Tinder adalah aplikasi yang sangat menyeronokkan untuk bertemu dengan orang baru. Dalam aplikasi ini, anda dapat melihat foto orang yang dapat anda kenali hanya dengan meluncurkan skrin telefon pintar. Sekiranya anda menyukai seseorang, anda boleh 'menyukai' foto di bawah. Sekiranya dipasangkan, orang itu akan 'menyukai' foto anda semula.

Tinder membolehkan anda berbual dengan orang yang anda suka dan berkongsi foto atau momen dengannya. Tinder boleh dimuat turun ke peranti Android melalui Google Play Store. Sementara itu, pengguna iPhone juga dapat memuat turun aplikasi Tinder melalui App Store.

3. Cantik

merah jambu

Aplikasi perjodohan dalam talian percuma, Lovely siap membantu anda untuk mencari pasangan sejati anda. Pengguna aplikasi PINK diberi kebebasan untuk memilih pasangan jika sesuai dengan anda. Uniknya, Lovely juga dapat membuat  pengguna yang tidak seberapa.

Sudah tentu aplikasi ini percuma, jadi anda tidak perlu repot membayar apa-apa hanya untuk mencari pertandingan dalam talian. Bagaimana anda memerlukan bantuan salah satu aplikasi temu janji dalam talian percuma untuk mencari pasangan yang tepat? Muat turun aplikasi Lovely di sini.

4. OkCupid

OkCupid

Mula berkencan melalui aplikasi dalam talian, mengapa tidak? Untuk single anda boleh mencuba aplikasi yang satu ini. Sebelum menggunakan OkCupid, anda mesti mengisi serangkaian soalan, mengenai pandangan dunia, etika hubungan, dan pendapat peribadi. Selepas itu, tambahkan foto anda untuk dilihat oleh orang lain.

OkCupid menyediakan ciri penghantaran mesej, jadi anda boleh berhubung dengan orang baru hanya dalam sekejap. OkCupid boleh dimuat turun secara percuma di Google Play Store, tetapi peranti Android anda mesti menggunakan OS Android 4.0 ke atas. Bagi anda yang ingin memuat turun OkCupid pada iPhone, iPad atau iPod, pastikan peranti anda menggunakan iOS 7.1 ke atas.

5. Kebahagiaan

gembira

Mencari rakan dalam talian boleh menggunakan aplikasi happn. Sebabnya, salah satu aplikasi perjodohan dalam talian percuma akan menemui anda pasangan yang sesuai dengan kriteria. Bukan itu sahaja, malah anda akan dijamin selamat menggunakan aplikasi happn.

Dalam aplikasi tersebut, happn seperti media sosial di mana terdapat garis masa yang mengandungi pelbagai kandungan yang mengandungi rakan atau pengguna happn lain. Anda juga boleh mencarinya mengikut usia yang anda tahu. Anda berminat mencari pasangan dengan happn? Klik di sini untuk memuat turun happn secara langsung.

6. eHamorny

eharmony

Aplikasi ini mendakwa bahawa ia telah membantu lebih dari 1 juta orang untuk berkahwin. Ini adalah salah satu laman web dan aplikasi carian rakan kongsi yang paling dipercayai sehingga anda boleh menjadi pasangan seterusnya untuk berkahwin.

Setelah mendaftar untuk aplikasi ini, anda diminta untuk mengisi borang soal selidik dan profil peribadi. Selepas memuat naik foto diri anda, anda akan menerima calon pasangan setiap hari. Sekiranya anda merasa selesa dengan seseorang, maka anda boleh menghantar mesej kepadanya.

Aplikasi ini cukup selamat. Jadi, anda tidak perlu ragu untuk mencari rakan dalam talian dengan bergantung pada eHarmony. Untuk menggunakan aplikasi ini, calon anggota mestilah berumur sekurang-kurangnya 18 tahun. eHarmony boleh diakses melalui laman web ini atau dimuat turun secara percuma melalui Google Play Store dan App Store.

7. Jaumo

jaumo

Ingin mencari perlawanan melalui aplikasi sembang dalam talian? Pilih aplikasi Jaumo, ini adalah aplikasi di mana anda boleh mendapatkan pasangan hidup mengikut kriteria yang anda mahukan.

Di sini, anda akan memulakan jodoh anda dengan  berbual. Selepas anda  bersembang  dengan kuat, anda boleh mula  menggoda. Nah, sudah memasuki tahap ini bermakna anda sudah bersedia untuk bertemu. Jadi, tidak perlu risau untuk mendapatkan pasangan  zonk,  bukan?

8. Sembang MICO

Sembang MICO

MICO Chat mempunyai sistem kenalan yang serupa dengan Tinder. Di sini, anda boleh memilih orang yang ingin anda ajak bual. Namun, sebelum memulakan perbualan, anda mesti  berpasangan  dengan orang itu. Maksudnya, anda harus memilihnya, jadi dia memilih anda. Sekiranya anda sudah  sepadan,  anda boleh memulakan perbualan dengannya.

Selain itu, MICO Chat juga mempunyai ciri lain yang lebih menarik di mana terdapat ciri  Play Together. Di sini, anda boleh bermain bersama-sama dengan pengguna MICO Chat yang lain. Jadi, anda dapat bertemu dengan orang baru dengan lebih mudah. Lebih menarik lagi, anda boleh melakukan  live streaming  di MICO Chat ini yang  anda tahu !

9. Badoo

Badoo

Masih tidak mendapat perlawanan sementara rakan anda sudah saling bergandingan? Datang , cari tambatan anda di Badoo. Ini adalah perkhidmatan temu janji dalam talian yang paling popular.

Malah, ada yang mendakwa Badoo berada di kedudukan ke-136 sebagai laman web paling popular di dunia. Badoo juga menyediakan aplikasi untuk itu iOS, Android dan Windows Phone platform .

Badoo mempunyai lebih daripada 308 juta ahli dari pelbagai negara. Oleh itu, dengan aplikasi ini anda dapat berkenalan dengan orang lain yang berada di negara-negara di luar Indonesia. Sebabnya, laman web ini beroperasi di sekitar 180 negara. Cari jodoh anda dengan bantuan Badoo, siapa tahu jodoh anda berada di luar Indonesia, bukan ?

10. Aplikasi Match Dating

Aplikasi Match Dating

Aplikasi temu janji yang sedikit tertutup ini menawarkan kemudahan untuk mencari pasangan yang lebih dewasa. Aplikasi Match Dating menyempitkan ruang perjodohan anda kepada anda melalui zon terdekat dengan kawasan anda. Sekiranya anda berada di bandar, maka anda juga boleh mendapatkan bakal rakan kongsi di bandar.

Match.com sangat membantu anda yang ingin menjalin hubungan dengan seseorang yang baru atau membina hubungan yang serius untuk mencapai perkahwinan. Anda boleh mengakses Match.com melalui laman web ini. Sekiranya anda mempunyai telefon pintar Android, Match Dating App boleh dimuat turun di Google Play Store. Sementara itu, untuk pengguna peranti iOS, sila muat turun Match Dating App di App Store.

11. Aplikasi Dating Clover

Aplikasi Dating Semanggi

Aplikasi Clover Dating boleh menjadi salah satu penyelesaian pintar bagi anda yang ingin mencari pasangan melalui  sembang. Ini adalah aplikasi yang mendakwa memudahkan pengguna mencari jodoh. Ya, pelbagai ciri menarik dipasang di Clover Dating App.

Sebagai contoh, anda boleh mencari pasangan untuk menemani  berbual, berjanji  temu, atau mencari seseorang yang boleh menjadi pasangan hidup. Anda juga bebas mencari pasangan berdasarkan jenis darah, ketinggian, etnik & bangsa, dan juga bekerja. Jadi, anda berminat mencubanya? Klik di sini untuk memuat turun aplikasi Clover Dating App.

12. Aplikasi Dating Percuma CMB

CMB

Ingin mencari perlawanan melalui aplikasi sembang dalam talian? Kemudian anda boleh memilih aplikasi bernama CMB Free Dating App. Aplikasi ini mempunyai tujuan dan fungsi yang tidak jauh berbeza dengan aplikasi temu janji dalam talian yang lain.

Di sini, wanita akan menunggu untuk dipilih oleh lelaki, sementara lelaki bebas memilih wanita impian mereka. Sekiranya wanita sudah mempunyai senarai lelaki yang memilihnya, sekarang adalah masa untuk wanita itu memilih lelaki yang sesuai dengannya. Menarik bukan? Mari dapatkan permohonan di sini.

13. Cari, temu janji & berhubung dengan perlawanan terbaik anda oleh Zoosk

Cari cintamu

Diketahui bahawa Cari, temu janji & berhubung dengan padanan terbaik anda oleh Zoosk adalah aplikasi yang telah dimuat turun oleh hampir 500,000 kali pengguna Android di PlayStore. Dengan aplikasi Find Your Love ini membolehkan anda mencari pasangan dari seluruh dunia. Jadi, anda boleh mendapatkan calon pasangan kulit putih yang anda kenali. 

Di samping itu, Cari, temu janji & berhubung dengan perlawanan terbaik anda oleh Zoosk juga membolehkan pengguna memilih pasangan berdasarkan, etnik, bangsa, agama, ketinggian, dan ciri-ciri lain. Sudah pasti bahawa anda mungkin dapat mendapatkan pasangan mengikut kriteria. Bagaimana, berminat mencubanya? Sekiranya berminat, terus klik di sini untuk memuat turun aplikasinya.

14. JumpaMe

Jumpa saya

Masih dengan aplikasi sembang dalam talian yang membolehkan anda mencari keinginan hati anda. Kali ini aplikasi yang disebut MeetMe dapat menjadi salah satu penyelesaian terbaik bagi anda yang ingin mencari pasangan dengan bergantung pada aplikasi sembang. Ini adalah aplikasi ringkas dengan  antara muka  yang cukup menarik.

Dengan aplikasi MeetMe, anda dapat bertemu dengan pelbagai pengguna MeetMe dari seluruh dunia. Ya, anda boleh  berbual  dengan tujuan mencari rakan atau mencari pasangan. Sekiranya anda sudah merasa sihat, maka anda boleh menentukan jadual untuk bertemu secara langsung.

15. Hookup Dating Flirt Chat Percuma

Hookup Dating Flirt Chat Percuma

Aplikasi yang mencari pasangan yang sangat menyeronokkan ! Tidak perlu pergi jauh untuk mencari jodoh, mungkin orang di sekitar anda adalah pasangan anda. Hookup Dating Flirt Chat Percuma membantu anda mencari pasangan di lokasi terdekat.

Anda hanya perlu mencari untuk mengetahui bakal pasangan anda di Hookup Dating Flirt Chat Percuma. Anda diberi akses tanpa had untuk berbual bila-bila masa, di mana sahaja, dan juga dengan sesiapa sahaja.

Beberapa petua bagi anda yang ingin mencari pasangan melalui ruang siber, gunakan data peribadi dan foto sebenar dalam akaun perjodohan anda. Ini sangat penting agar pasangan anda tidak merasa ditipu ketika bertemu di dunia nyata.