Kotak Alat iSkysoft, Aplikasi Pemindahan Data iPhone Terbaik ke Android

IPhone sememangnya dikenali sebagai telefon pintar yang mempunyai sistem operasi yang unik di mana anda tidak boleh memindahkan data atau fail secara sembarangan ke peranti HP lain. Oleh itu, sebilangan orang menjadi keliru apabila mereka harus berkongsi data dengan telefon Android mereka.

Tetapi, batasan dan kesukaran memindahkan data dari iOS ke Android (atau sebaliknya) kini dapat diatasi dengan mudah oleh iSkysoft Toolbox. Ini adalah aplikasi yang bagus untuk memindahkan data pada iOS anda ke Android, atau sebaliknya. Ingin mengetahui kelebihan dan cara menggunakan aplikasi iSkysoft Toolbox? Mari baca ulasan penuh dalam artikel ini hingga akhir.

Apa itu Kotak Alat iSkysoft?

iskysoft

Sebelum membincangkan lebih lanjut mengenai kelebihan dan cara menggunakannya, mari kita ketahui terlebih dahulu apa itu aplikasi Kotak Alat iSkysoft. Seperti yang dijelaskan dalam perenggan awal, Kotak Alat iSkysoft adalah aplikasi yang siap membantu pengguna iPhone untuk memindahkan data ke perangkat Android, atau sebaliknya.

Oleh itu, dengan iSkysoft Toolbox anda dapat memindahkan semua data di iOS, dari foto, muzik, e-buku, bahkan ke kenalan telefon yang boleh anda pindahkan dengan aplikasi ini. Bahagian yang paling penting, aplikasi ini dapat digunakan oleh banyak jenis telefon bimbit Android dan iOS.

Untuk spesifikasi, aplikasi Kotak Alat iSkysoft dapat digunakan pada PC berdasarkan Windows 10 / 8.1 / 8/7 / Vista / XP. Bagi Mac, pastikan OS menggunakan Mac OS X 10.14, Mac 10.13, 10.12, 10.11, 10.10, 10.9, atau 10.8.

Ciri-ciri Kotak Alat ISkysoft

Setelah mengetahui apa itu Kotak Alat iSkysoft, mari kita beralih kepada kelebihan dan ciri yang ditawarkan oleh Kotak Alat iSkysoft. Bolehkah aplikasi ini hanya memindahkan data? Tentu tidak, kerana aplikasi ini masih mempunyai ciri tersembunyi yang tentunya sangat berguna untuk anda. Berikut ciri unggul Kotak Alat iSkysoft:

1. Pemindahan Data (Tukar iOS & Android)

Pemindahan data

Ini adalah ciri utama iSkysoft Toolbox, iaitu alias pemindahan telefon memindahkan data dari iOS ke Android (atau sebaliknya) dengan cepat dan selamat. Anda tidak perlu menunggu lama untuk proses pemindahan data, kerana Kotak Alat iSkysoft dapat melakukannya dengan cepat, hanya beberapa menit tanpa kesalahan.

Selain itu, iSkysoft Toolbox juga menjamin keselamatan semua data yang dipindahkan, tanpa perlu risau data akan terhapus secara tiba-tiba. Anda juga tidak perlu bimbang tentang masalah kebocoran data, kerana Kotak Alat iSkysoft juga akan menjamin kerahsiaan setiap data penggunanya.

2. Pulih

pulih

Selain dapat memindahkan data, Kotak Alat iSkysoft juga dapat digunakan untuk memulihkan data iOS dan Android yang hilang. Untuk pengguna iOS, anda boleh memulihkan data di iCloud dan iTunes. Data apa yang boleh dipulihkan? Hampir semua data dapat dipulihkan, seperti kenalan telefon, SMS, muzik, foto, log panggilan, dan banyak lagi.

Walaupun untuk Android hampir sama, kerana anda juga masih dapat memulihkan banyak data yang hilang di Android. Malah, aplikasi ini juga dapat mengembalikan data yang hilang pada Kad SD dan peranti Android yang rosak yang anda tahu. Sangat lengkap, bukan?

3. Pembaikan (iOS)

pembaikan

Satu lagi ciri baik yang ditawarkan oleh iSkysoft Toolbox ialah pembaikan. Ya, ciri yang satu ini dapat memperbaiki iPhone yang mempunyai skrin putih, skrin hitam, gelung, dan masalah lain. Untuk memperbaikinya juga sangat mudah, hanya memerlukan satu klik dan semua masalah pada iPhone dapat diselesaikan dengan cepat.

Tetapi, anda perlu tahu bahawa apabila iSkysoft Toolbox membetulkan iPhone, permohonan ini akan mengemaskini OS terkini dari iOS dan akan berubah iOS jailbroken untuk iOS bukan jailbroke. Sekiranya anda merasa tidak ada masalah dengan itu, maka Kotak Alat iSkysoft boleh menjadi penyelesaian yang tepat dalam menangani masalah yang ada pada iPhone.

4. Sandaran & Pulihkan

sandaran & pulihkan

Inilah satu kelebihan yang mungkin anda perlukan, yang dapat membuat sandaran dan memulihkan data, baik untuk peranti iOS dan Android. Data apa yang boleh dipulihkan dan disandarkan ? Hampir semua perkara, termasuk aplikasi, anda tahu ! Dengan hanya satu klik, Kotak Alat iSkysoft akan segera mengesan semua data yang hilang dan akan membuat sandaran dan pemulihan untuk data tersebut.

Apa yang menarik lagi, Kotak Alat iSkysoft juga dapat memulihkan data iTunes untuk sandaran data kemudian ke peranti iOS, dan juga dapat memulihkan data iCloud untuk sandaran ke iOS. Oh ya, ciri ini juga dapat digunakan untuk membuat sandaran & memulihkan Android, atau memulihkan data iCloud & iTunes untuk sandaran data kemudian ke Android. Sangat lengkap, ya?

5. Padamkan Semua Data

padam

Sekiranya anda menghadapi masalah untuk menghapus data yang ada pada iOS, iPhone dan juga peranti iOS yang lain, maka anda boleh bergantung pada iSkysoft Toolbox. Kerana, aplikasi ini juga dapat menghapus keseluruhan data pada peranti iOS anda.

Terdapat tiga jenis pilihan penghapusan data, iaitu menghapus semua data (menghapus semua data), menghapus data yang dihapus (menghapus data yang telah dihapus tetapi masih disimpan di iOS), dan akhirnya menghapus data peribadi (menghapus data rahsia anda).

Dengan menghapus data yang tidak penting, maka anda dapat mengoptimumkan prestasi iPhone berkat memori di iOS yang cukup lega. Malah, terdapat juga " penjimat ruang" menu pilihan di mana iSkysoft Toolbox akan mengoptimumkan prestasi iPhone tanpa memadam data pada iPhone.

Cara Memindahkan Data (Tukar iOS & Android)

Kelebihan utama aplikasi ini adalah untuk memindahkan data dari iPhone ke Android, atau sebaliknya. Untuk cara membuat telefon ke pemindahan telefon, anda boleh mengikuti langkah-langkah di bawah:

1. Pasang dan buka aplikasi ini pada PC / komputer riba. Kemudian, jangan lupa untuk menyambungkan iPhone dan Android anda ke aplikasi iSkysoft Toolbox. Kemudian, anda boleh memilih ciri Tukar secara langsung .

1 Cara Memindahkan Data (Switch iOS & Android)

2. Peringkat seterusnya, anda mesti memastikan bahawa Android dan iPhone anda disambungkan ke aplikasi. Nah, di sini anda harus melalui peringkat debugging terlebih dahulu, sementara untuk iPhone akan melakukan pemasangan automatik untuk aplikasi. Apabila selesai, anda hanya perlu memilih data yang ingin anda pindahkan dan klik Mula Transfer .

2 Cara Memindahkan Data (Switch iOS & Android)

3. Akhirnya, tunggu beberapa saat sehingga aplikasi memindahkan data. Setelah selesai, anda hanya perlu keluar dari tetingkap ciri Tukar.

3 Cara Memindahkan Data (Switch iOS & Android)

Selesai, sekarang semua data iPhone anda telah dipindahkan ke peranti Android. Sekiranya anda ingin memindahkan data Android ke iPhone, cukup klik menu Balik. Bagaimana, sangat mudah dan sederhana, bukan ?

Sekarang itulah kemudahannya dalam menggunakan Kotak Alat iSkysoft. Aplikasi ini sangat baik mengenai pemindahan data. Jadi, sekarang anda tidak perlu bingung lagi jika anda ingin memindahkan data ke Android, ya. Ayuh, cuba segera aplikasi pemindahan telefon ke telefon, Kotak Alat iSkysoft Toolbox!