iTube, Aplikasi untuk memuat turun Video HD Terbaik di iOS

Mungkin masalah bagi pengguna iPhone ialah mereka sukar memuat turun video. Ya, memang semua iDevices tidak boleh dimuat turun secara sewenang-wenangnya , dan jika ada pasti anda harus membayar. Selain itu, pengguna iDevices juga tidak boleh menukar dari format video ke format audio dengan bebas, baik dalam bentuk MP3 atau format audio yang lain.

Ini kerana iDevices memilih video dan lagu yang anda muat turun dengan ketat. Tetapi, perkara itu tidak akan anda alami lagi. Sebabnya, anda hanya memerlukan satu aplikasi - iTube - yang dapat melakukan segalanya tanpa had, dari memuat turun video di pelbagai laman web, menukar video ke audio (atau sebaliknya), hingga memindahkan video dari iPhone ke Android (atau sebaliknya).

Ingin mengetahui penjelasan yang lebih terperinci mengenai aplikasi iTube? Ingin mengetahui kemudahan penggunaan aplikasi iTube? Sekiranya ya, anda mesti membaca artikel ini hingga akhir, ya!

iMusic Xmast

Sebelum memasuki perbincangan inti, ada kejutan dari iTube, di sini ! Menjelang perayaan Krismas, iTube mengadakan acara Krismas yang menyampaikan pelbagai hadiah mulai dari iPad Pro, baucar membeli-belah di Amazon dengan harga $ 200, $ 100, $ 50, $ 20, $ 10 atau $ 5, dan banyak lagi.

Berminat? Anda boleh terus mengikuti acara di iTube Xmast. Di sana anda hanya perlu mengklik tarikh pada kalendar yang ada. Acara ini hanya berlangsung dari 12 hingga 25 Disember 2018, jadi jangan ketinggalan!

Apa itu iTube?

itube aimersoft

Sebelumnya disebutkan sedikit, iTube Studio HD adalah aplikasi yang memudahkan anda memuat turun video apa pun di laman web yang anda mahukan. Selain memuat turun video, anda juga dapat menukar format video ke format MP3.

Malah, iTube juga menyediakan sambungan sehingga anda dapat memuat turun video dengan lebih mudah melalui PC / Mac. Selain itu, iTube juga memberikan kemudahan bagi pengguna iPhone dalam memindahkan video ke Android, atau sebaliknya.

Menariknya, iTube menjamin bahawa kualiti video yang dimuat turun boleh mencapai resolusi 4K. Belum lagi, anda tidak perlu menunggu muat turun selesai, kerana iTube memiliki teknologi untuk mempercepat muat turun video tiga kali dibandingkan dengan anda memuat turun video seperti biasa. Sangat hebat, bukan ?

Ciri dan Faedah ITube

Nah, perkara di atas telah dijelaskan beberapa gambaran besar mengenai kebolehgunaan dan ciri di iTube. Sekarang, kami akan memberitahu anda tentang kelebihan yang anda dapat jika menggunakan iTube. Kira-kira, apakah kelebihan ini? Mari lihat perbincangan berikut:

1. Muat turun Video di Lebih 10,000 Laman Web

muat turun di 10000 laman web

Kelebihan pertama yang ditawarkan oleh iTube adalah, ia menyokong lebih daripada 10,000 laman web untuk memuat turun video. Dengan cara ini, anda tidak perlu repot mencari laman web untuk memuat turun video, kerana iTube telah bekerjasama dengan lebih dari 10,000 laman web penyedia video yang boleh anda muat turun secara langsung.

Laman web yang menyokong dengan iTube adalah, Youtube, Facebook, Dailymotion, Twitter, Instagram, animeultima.io, ESPN, Fox News, VEVO, Yahoo, TED, NFL, CBS, MTV, UTV, AOL, Soundcloud, dan banyak lagi. Sangat lengkap, bukan ?

2. Muat turun Video YouTube dengan Format MP3

Muat turun Video YouTube dalam Format MP3

Halangan lain bagi pengguna iPhone adalah kesukaran memuat turun video di YouTube dan menjadikannya sebagai MP3 secara langsung. Namun, itu tidak lagi berlaku jika anda menggunakan iTube. Sebabnya, anda boleh memuat turun video di YouTube dan menerimanya dengan segera sebagai MP3.

Oleh itu, dengan iTube, anda tidak perlu bersusah payah menukar format video YouTube ke MP3. Jangan risau dengan kualiti suara, kerana iTube juga memastikan kualiti MP3 berkualiti tinggi. Menarik, bukan ?

3. Tambahan Sambungan Memudahkan Muat turun Video

Tambahan Sambungan Memudahkan Muat turun Video

Untuk mempermudah pengguna memuat turun video di mana sahaja dan kapan pun, iTube menawarkan ciri menarik dan ringkas, pelengkap tambahan. Apakah maksudnya? Oleh itu, dengan ciri ini, anda tidak perlu membuka aplikasi iTube dan boleh memuat turun video secara langsung dengan satu klik sahaja.

Tenang, walaupun anda menggunakan pelanjutan add-on, ia tidak akan mengubah tetapan pada PC / Mac anda dan dijamin selamat. Malah, hasil muat turun video juga dijamin berkualiti oleh iTube. Anda tidak perlu bersusah payah lagi dan tunggu sahaja muat turun selesai. Mudah, bukan ?

4. Boleh Menukar Video ke Format Audio

Boleh Menukar Video ke Format Audio

iTube bukan hanya untuk memuat turun video di lebih daripada 10,000 laman web, kerana iTube mempunyai lebih banyak kelebihan daripada itu. Ya, iTube boleh menukar dari format video ke audio. Sebenarnya, format audio yang disediakan agak pelbagai dan bukan hanya MP3 . Perhatikan, terdapat lebih dari 150 format audio yang menyokong iTube.

Untuk melakukan penukaran, anda boleh melakukannya antara iPhone dan Android atau sebaliknya. Menariknya, anda boleh menukar permainan konsol ke video web. Malah, anda juga boleh menukar dan mengeksport video ke Perpustakaan iTunes. Sangat lengkap, bukan ?

5. Pindahkan video dari iPhone / iPad ke Android

Pindahkan video dari iPhoneiPad ke Android

Anda tidak hanya dapat mengunduh video dan mengubahnya menjadi audio, karena iTube juga menyediakan fitur untuk mentransfer data video dari iPhone atau iPad ke perangkat Android. Jadi, anda tidak perlu repot untuk mempunyai aplikasi pemindahan data khas, kerana iTube sudah menyediakannya.

Selain mentransfer video, Anda juga dapat memindahkan lagu di iPhone / iPad ke Android juga . Malah, anda juga boleh mengurus atau menguruskan video dan lagu di Perpustakaan iTunes pada masa yang sama.

Perhatikan juga bahawa iTube menyokong peranti iPhone dengan iOS 5 dan seterusnya. Juga, iTube menyokong iPod OS dari versi 1.0 dan seterusnya (jika ada kemas kini). Sedangkan untuk Android, ia dapat digunakan oleh perangkat dengan OS Android 2.1 dan seterusnya, termasuk OS terbaru.

Cara menggunakan iTube

Setelah mengetahui lima ciri terbaik yang ditawarkan oleh iTube, sekarang mari kita beralih ke cara menggunakannya. Seperti yang telah disebutkan, iTube, sebagai aplikasi Muat turun Video HD , mempunyai antara muka yang mudah dan mudah digunakan. Inilah cara menggunakan iTube.

1. Muat turun video di iTube

Sebagai ciri utama, iTube menawarkan kemudahan memuat turun video. Nah, di sini kita akan menerangkan langkah-langkah untuk memuat turun video HD dari Youtube menggunakan aplikasi iTube:

  • Pertama, pastikan anda sudah mempunyai aplikasi iTube di PC / Mac. Sekiranya anda tidak memilikinya, anda boleh memuat turunnya di sini.
  • Selepas itu, pasang aplikasi iTube pada PC / Mac dan masukkan aplikasinya. Di sebelah kiri, pelbagai menu disenaraikan, tetapi untuk memuat turun video, anda boleh memilih menu Muat turun di kiri atas.

1 cara memuat turun video

  • Kemudian, klik Tampal URL di bahagian atas. Kemudian, salin (copy) pautkan video yang ingin anda muat turun dan tampal (tampal) dengan segera pada kotak "Tampal URL". Setelah selesai, segera klik Muat turun .

2 Cara memuat turun video

  • Selain itu, anda boleh memilih format video yang ingin anda muat turun, terdapat MP4, WEBM, atau audio MP3. Selesai dengan memilih format video / audio, sekarang anda boleh mengklik Muat turun .

3 Cara memuat turun video

  • Akhirnya, anda hanya perlu menunggu muat turun  video. Untuk melihat senarai video yang telah dimuat turun, anda boleh menyemaknya di bahagian Dimuat turun .

4 cara memuat turun video

Sudah selesai, sekarang anda berjaya memuat turun video dari YouTube. Harap maklum bahawa kaedah ini juga berlaku untuk memuat turun di laman web mana pun, bukan hanya di Youtube.

2. Tukar Video ke Format Audio

Selain memuat turun video, iTube juga menawarkan kemudahan menukar format video ke format audio. Adakah itu semudah itu? Mari lihat langkah-langkah berikut:

  • Pertama, pertama anda memaparkan senarai video yang telah dimuat turun di bahagian Dimuat  turun. Kemudian, kemudian pilih video yang ingin anda ubah sehingga simbol penukaran muncul dan segera klik butang untuk memasukkannya ke dalam senarai penukaran video.

1 cara menukar video

  • Selepas itu, buka menu Convert untuk memilih video yang belum ditukar. Sekiranya anda telah memilih, segera klik butang penukaran untuk menukar video.

2 Cara menukar video

  • Seterusnya, anda boleh memilih format yang ingin ditukar. Terdapat banyak format, antaranya MP3, format khas untuk Apple & Android, hingga berbagai format video. Pilih salah satu daripadanya dan klik OK .

3 cara menukar video

  • Akhirnya, anda hanya perlu menunggu iTube menukar video.

4 cara menukar video

Selesai, hanya memerlukan empat langkah mudah dan anda boleh menukar format video secara langsung ke format apa pun termasuk MP3. Sekarang, tunggu apa lagi? Jangan ragu untuk menggunakan iTube Studio HD, aplikasi Pengunduh Video HD terbaik untuk iOS.