VideoProc, Proses Video iPhone Anda Dengan Pecutan GPU Penuh

Sekiranya anda menganggap iPhone sangat rumit untuk melakukan pemprosesan video , lupakan semua pemikiran. Kenapa? Kerana kami mengesyorkan perisian yang baik untuk menukar, mengedit, dan menukar ukuran video dengan mudah dan cepat, VideoProc.

VideoProc memang ditujukan untuk pengguna iPhone di mana pengguna iPhone tidak dapat mengedit secara bebas, bahkan menukar video. Mereka mesti mempunyai aplikasi pihak ketiga, dan VideoProc adalah yang kami cadangkan.

Bagaimanakah ia berfungsi? Yang anda buat hanyalah memindahkan video dari iPhone ke PC / Mac, kemudian edit atau  tukar dengan VideoProc. Itu semua kelebihannya? Tentu tidak, mari kita lihat penjelasan lengkap mengenai VideoProc di bawah.

Apa itu VideoProc?

apa itu videoproc

Seperti yang dijelaskan sebelumnya, VideoProc adalah perisian pemprosesan video. Artinya, VideoProc bukan hanya menukar video, kerana Anda juga dapat mengedit video secara langsung tanpa memerlukan perisian khas untuk mengedit video. Wah! Setelah mendayung dua pulau terlampaui, ya?

Dengan teknologi canggih, VideoProc mampu merosakkan penggunanya dengan kehadiran pelbagai jenis alat penyuntingan video, seperti menyunting, mengubah ukuran , dan menyesuaikan diri.

Apa yang istimewa, anda tidak perlu risau tentang prestasi. Kerana, VideoProc hanya akan menggunakan sedikit kapasiti pada CPU. Tenang, walaupun hanya menggunakan beberapa sumber pada CPU, itu tidak bermaksud cara kerjanya tidak optimum. Sebenarnya, VideoProc versi 3.0, yang baru dilancarkan pada 25 September 2018, sangat optimum dalam penukaran berkat pecutan Tahap-3 perkakasan . Sangat canggih, ya?

Ini adalah bahagian yang paling penting, kerana VideoProc sangat mudah, anda juga dapat mengedit video apa pun, sama ada video yang baru anda rakam secara LANGSUNG, video dari iPhone / kamera web, dan bahkan dapat menyokong video yang dimuat turun dari YouTube atau laman web lain. Sangat lengkap, ya?

Ciri-ciri Utama VideoProc

Terdapat tiga ciri utama yang diserlahkan oleh VideoProc, iaitu  menyunting, menukar, dan  mengubah ukuran. Ketiga-tiga ciri ini akan sangat membantu anda, terutamanya pengguna iPhone dalam melakukan pemprosesan video. Tetapi sebelum menggunakannya, pastikan anda sudah menggunakan aplikasi iPhone Manager untuk memindahkan video dari iPhone ke Mac atau PC.

1. Edit Video

suntingan video

Ciri pertama ialah penyuntingan video , VideoProc membebaskan penggunanya untuk mengedit video agar lebih menarik. Anda tidak memerlukan bantuan profesional, kerana anda dapat melakukan Basic Edit dan Pro Edit.

Untuk Suntingan Asas, anda boleh memproses video dengan resolusi HD atau 4K dari iPhone / iPad anda. Selain itu, ada juga berbagai alat untuk menyunting suntingan dasar , seperti klip potong, potong, potong, gabungkan, putar, balikkan , ubah nisbah aspek , untuk menanamkan kesan unik ke dalam video anda.

Untuk Pro Edit, anda boleh bebas mengedit. Sebabnya, Pro Edit membolehkan anda menggunakan Kotak Alat Lanjutan yang dapat menghilangkan kebisingan berlebihan di latar belakang , gambar, membuat GIF, memperbaiki kesan penyimpangan fisheye, memaksa penyegerakan A / V, menambahkan tanda air , untuk menyesuaikan kelajuan durasi video, anda tahu !

2. Tukar Video

menukar video dengan baik

Transkod adalah bahagian penting dalam menukar video. Oleh itu, VideoProc ingin memberikan output video yang sempurna tanpa sebarang kecacatan. Istimewa sekali lagi, anda boleh mendapat tiga faedah sekaligus semasa menukar video di VideoProc.

  • Tukar format video iPhone

VideoProc dapat menukar video dari format HEVC H.264 yang digunakan oleh iPhone untuk dimainkan pada peranti PC / Mac, TV dan Android.

  • Menukar ke format video iPhone

VideoProc menyokong 370 codec input dan lebih daripada 420 format output video  . Artinya, VideoProc ini dapat memproses video dalam bentuk MKV / AVI / WMV / MP4 / FLV, dan lain-lain untuk diubah menjadi HEVC, format H.264 sehingga dapat ditonton di iPhone.

  • Tukar video ke audio

Sekiranya anda memuat turun video dari YouTube tetapi hanya ingin mengambil audio, VideoProc siap menukar video YouTube anda ke MP3 di iPhone. Hebat, bukan ?

3. Ubah saiz video (Ubah saiz video)

ubah saiz video

Sekiranya anda merasakan ukuran video terlalu besar atau terlalu kecil, ubah ukurannya menggunakan VideoProc! Ya, selain menukar format video dan mengedit video, anda juga dapat mengubah ukuran video iPhone yang anda perlukan.

Anda juga boleh mengubah kadar  bingkai  dari  gerakan perlahan  ke  video biasa, contohnya dari video iPhone 60fps menjadi 30fps. Di samping itu, anda juga dapat mencampur bit rate,  mengubah resolusi video, memotong / memangkas / memotong  video, untuk mengubah  codec video.

Hanya untuk menyunting video? Tentu tidak, kerana VideoProc juga dapat mengawal tetapan audio dalam video anda. Sangat lengkap,  bukan ?

Mengapa Menggunakan VideoProc?

mengapa mesti videoproc

Terdapat banyak faedah yang akan anda peroleh ketika menggunakan VideoProc, seperti penukaran semasa mengedit video. Tetapi, itu hanya kelebihan asas, kerana anda akan mendapat faedah lain ketika menggunakan VideoProc ini. Apakah mereka?

  • Tukar video dengan cepat berkat teknologi pecutan GPU dari Intel, AMD dan NVIDIA yang menghasilkan proses penukaran 47 kali lebih pantas!
  • Mempunyai kemampuan maksimum untuk melakukan  pemprosesan video  pada video beresolusi tinggi 4K, kadar bingkai  tinggi  , hingga video yang mempunyai ukuran besar.
  • Sesuai dengan pelbagai  format video , terutamanya format HEVC dan VBR.
  • Hasil output  video yang baik  berkat teknologi  High Quality Engine dan Deinterlacing.
  • Mampu melakukan pelbagai jenis pemprosesan video dengan hanya satu aplikasi, dari penyuntingan, penukaran, hingga mengubah ukuran video.
  • VideoProc mempunyai ciri yang sangat lengkap dengan teknologi canggih masa kini. Dengan cara itu, VideoProc dapat dikendalikan oleh semua orang, walaupun penggunanya tidak pernah melakukan  penyuntingan video.
  • Mempunyai antara muka yang ringkas dan mudah difahami. Maksudnya, anda tidak perlu risau tentang kesukaran menggunakan VideoProc, kerana perisian ini agak mudah dikendalikan. Sebenarnya, anda yang tidak biasa dengan perisian ini akan segera memahami cara menggunakannya. Untuk melakukan penukaran, penyuntingan, untuk mengubah ukuran video juga hanya memerlukan beberapa klik.
  • Jamin bahawa  perisian  ini tetap stabil tanpa perlu mengalami  kesilapan. Jadi, anda tidak perlu merasa terganggu lagi oleh aplikasi yang  tidak bertindak balas  dan mesti dipaksa untuk menutup  (force stop) .

Dapatkan VideoProc

Sekarang, telah membincangkan kelebihan VideoProc, sekarang adalah masa anda mencuba aplikasi VideoProc secara langsung. Tetapi, bukan hanya mencubanya, ya. Kerana, ada undian dengan hadiah yang sangat menggoda yang ditawarkan, di sini !

Hadiah yang anda dapat ialah satu iPhone XS, AirPods, kabel pengecas iPhone, dan lesen kunci selama satu tahun untuk penggunaan versi pemberian VideoProc. Sekiranya ditambahkan bersama, jumlah hadiah adalah $ 1557 atau sekitar 23 juta. Sangat menarik, bukan ?

Sekiranya anda ingin menyertai cabutan, senang . Yang perlu anda buat hanyalah menghantar e-mel anda dan berkongsi maklumat ini dengan rakan lain.

Apa tunggu lagi, dapatkan lesen percuma dari VideoProc dengan segera supaya anda dapat memproses video iPhone dengan sangat mudah. Di samping itu, anda juga dapat mempelajari pelbagai petua dan trik untuk mengedit, mengubah ukuran, dan proses penyuntingan video iPhone yang lain.

Itulah penjelasan mengenai VideoProc dan kelebihannya. Boleh dikatakan bahawa perisian ini cukup lengkap, baik untuk menukar dan juga untuk mengedit video. Yang paling penting, perisian ini bebas dari kesalahan kata dan merangkumi aplikasi yang stabil. Ayuh, segera gunakan VideoProc versi 3.0!