IOTransfer 3, Aplikasi dengan Banyak Ciri untuk iOS

"Ah, pemindahan data iPhone sukar, mesti sesama iOS!"

"Ah, fail di iPhone kacau!"

"Apa yang harus saya lakukan, muat turun video YouTube di iPhone?"

"IPhone sukar untuk menukar video, di sini, mesti ada di PC!"

Pernah dengar komen seperti itu? Sekarang, jika anda pernah mendengar komen seperti itu atau bahkan mengalaminya, sekarang anda tidak perlu risau lagi untuk mendengar komen seperti itu. Kenapa? Kerana IOTransfer 3 ada di sini untuk memudahkan pemindahan data dari iOS ke PC yang anda tahu !

Bukan hanya untuk peranti iPhone, IOTransfer 3 juga dapat digunakan untuk pengguna iPad dan iPod. Perkara istimewa mengenai aplikasi ini, anda bukan sahaja akan memudahkan dalam memindahkan  data iPhone, kerana IOTransfer 3 juga dapat digunakan untuk memuat turun video.

Yang baik sekali lagi, aplikasi ini juga dapat digunakan untuk menukar video ke pelbagai format video. Ingin mengetahui kelebihan lain yang terdapat dalam IOTransfer 3 ini? Ayuh, dapatkan maklumat lebih lanjut mengenai isyarat Caris.

Apa itu IOTransfer 3?

IOTransfer 3

IOTransfer 3 adalah aplikasi baru yang dikeluarkan secara rasmi pada 20 Jun 2018 yang lalu oleh IOTransfer Studio. Aplikasi ini dibuat untuk mempermudah pengguna peranti iOS untuk memindahkan data dari iOS ke peranti PC atau sebaliknya. Pengguna aplikasi ini tentu saja dapat memindahkan data apa pun, baik dalam bentuk foto, fail, video, podcast, buku, dan bahkan memo suara.

Lebih istimewa daripada produk IOTransfer 3 ini adalah ciri tambahan memuat turun video dan penukaran  video. Masih dengan ciri-ciri aplikasi ini, anda boleh menggunakan IOTransfer 3 dengan mudah dan tanpa kerumitan. Sebabnya, aplikasi ini mempunyai antara muka yang sangat mesra dan mudah difahami.

Jadi mengapa sukar untuk memindahkan data dari iPhone ke PC? Segera gunakan dan nikmati semua ciri dalam IOTransfer 3.

Ciri-ciri IOTransfer 3

Ciri-ciri IOTransfer 3

Sudah tentu, bercakap mengenai aplikasi, tidak pernah terlepas dari nama ciri tersebut. Setiap aplikasi mesti mempunyai kelebihan untuk setiap fitur yang ada, sama dengan IOTransfer 3.

Ciri utama yang ditawarkan oleh IOTransfer 3 adalah, kemudahan memindahkan data dari iOS ke PC atau dari PC ke peranti iOS, memuat turun video pada peranti iOS, menukar  video pada peranti iOS, membersihkan "fail sampah"  di iPhone atau iPad, dan yang terakhir menguruskan setiap data pada iPhone.

Sangat lengkap, bukan ? Tidak sabar untuk mengetahui ulasan ciri terperinci? Berikut adalah penjelasan mengenai setiap ciri:

1. Kemudahan Pemindahan Data iOS

Kemudahan Pemindahan Data iOS

Ciri terpenting dari aplikasi ini adalah memudahkan penggunanya melakukan ( pemindahan data) memindahkan data dari peranti iOS ke PC atau sebaliknya. Yang baik, anda tidak perlu menggunakan "cara lama" dengan memasang kabel USB untuk memindahkan data iPhone. Kerana aplikasi ini memiliki fitur modern, Air-Trans, yang dapat memindahkan data menggunakan jaringan WiFi.

Cara kerja fitur Air-Trans sangat mudah, anda hanya perlu berhubung antara peranti iOS dan PC dengan rangkaian WiFi yang sama, kemudian pilih setiap fail yang ingin anda pindahkan dalam bentuk foto, dokumen, suara, atau fail lain. Sangat mudah, hanya dengan satu klik dan semua fail anda dapat dipindahkan dari iOS ke PC atau sebaliknya.

2. Memuat turun Video

Muat turun Video

Sama semudah pemindahan data, IOSTransfer 3 juga mempunyai kelebihan ciri di mana anda boleh memuat turun sebarang video pada peranti iOS secara langsung. Tidak perlu rumit dan disimpan secara langsung dalam memori iPhone & iPad anda yang anda tahu !

Kaedahnya sangat mudah, pertama anda hanya perlu memasukkan ciri VIDEOS. Selepas itu, salin-tampal  pautan video yang ingin anda muat turun secara langsung. Akhirnya, klik terus MUAT TURUN. Selesai, sekarang anda hanya perlu menunggu proses muat turun video. Setelah selesai, hasilnya akan disimpan terus ke memori iPhone atau iPad anda.

Oh ya,  IOTransfer 3 juga mempunyai ciri dalam talian di mana anda boleh memuat turun video YouTube dari PC untuk dipindahkan ke peranti iOS anda. Sekarang, untuk dapat memuat turun video di YouTube, sila lawati Pemuat turun Video YouTube.

Dan juga bagi anda yang ingin memuat turun gambar atau video di Instagram, maka IOTransfer 3 juga memudahkan pengguna iOS untuk memuat turunnya di pengunduh foto Instagram. Bagaimana, sangat lengkap,  bukan ?

3. Tukar Video

Tukar Video

Sudah berjaya memuat turun video dan ternyata format video tidak sesuai dengan jangkaan? Jangan risau, kerana IOTransfer 3 memudahkan anda yang ingin menukar video . Tidak hanya tersedia dalam format MP4, kerana IOTransfer 3 juga mempunyai berbagai format, seperti MKV, FLV, 3GP, MPG, WMV, AVI, MOV, dan banyak lagi.

Bagaimana nak guna? Ringkasnya, anda boleh memilih VIDEO, kemudian pilih ciri penukar. Seterusnya, klik + Tambah Fail dan masukkan video yang ingin anda ubah . Setelah selesai, cukup klik Tukar Sekarang. Baiklah, video telah ditukar dengan cepat dan selamat!

4. Bersihkan Cache Sampah

Bersihkan Cache Sampah

Ia adalah, ya, ciri-ciri yang pasti diperlukan untuk pengguna iPhone dan iPad. Seperti yang kita ketahui bahawa kadangkala iPhone / iPad tidak dapat berfungsi dengan optimum kerana terlalu banyak "data sampah" pada peranti iOS. Salah satu cara untuk mengatasinya adalah dengan membuang "sampah" agar tidak membebankan prestasi iPhone atau iPad anda.

Tetapi sayangnya, untuk membersihkan data / fail sampah mesti mempunyai aplikasi khas. Sekarang, jika anda mempunyai aplikasi IOTransfer 3, tidak perlu memasang aplikasi khas untuk menghapus data / file sampah. Kenapa? Kerana, aplikasi ini sudah memiliki fitur Bersih yang dapat membantu mengoptimumkan prestasi perangkat iOS Anda.

Jadi, bagaimana menggunakannya? Mudah, pilih CLEAN sahaja. Kemudian, anda boleh klik Bersihkan iPhone Saya. Ringkas, senang dan selamat!

5. Menguruskan Fail

Menguruskan Fail

Mengalami masalah mengatur semua fail di iPhone, iPod dan iPad? Jangan risau, kerana saya mengesyorkan aplikasi IOTransfer 3 untuk memudahkan anda menguruskan sebarang fail di iPhone, iPod dan iPad. Sudah tentu, ciri ini tidak kurang mudah daripada ciri yang disebutkan sebelumnya.

Sebabnya, anda hanya perlu klik pada bahagian MENGURUS. Selepas itu, aplikasi IOTransfer 3 akan memaparkan semua fail yang terdapat pada peranti iOS anda. Kemudian, anda hanya menetapkan fail yang ingin anda uruskan .

Tenanglah , ciri MENGURUS ini bukan hanya untuk menguruskan fail dalam bentuk foto atau video, ya. Kerana, IOTransfer 3 juga dapat menguruskan file dalam bentuk aplikasi, kontak telepon, iBooks, Podcast, dan Memo Suara.

Bagaimana, masih berfikir dua kali untuk memindahkan  data iOS menggunakan aplikasi IOTransfer 3? Jangan tidak bimbang mengenainya, hanya memasang dan memuat turun aplikasi pemindahan data iPhone daripada IOTransfer 3, mari kita pergi! Mudah, ringkas, dan pasti selamat untuk semua data pada iPhone dan iPad anda.