IOTransfer 3, Aplikasi Pengurus iPhone Terbaik yang Kaya dengan Ciri

Apa yang ada di fikiran anda apabila anda diminta untuk memindahkan data dari iOS ke Windows, atau sebaliknya? Sukar? Bermasalah? Ribet? Ya, iOS memang mempunyai perisian yang unik di mana anda tidak boleh memindahkan data secara sembarangan. Sebenarnya, anda juga tidak boleh menguruskan semua folder fail dengan sewenang-wenangnya di iOS anda.

Tetapi, semua kesulitan dan semua kerumitan yang dapat anda atasi dengan hanya satu aplikasi, IOTransfer 3. Ini adalah aplikasi yang baik untuk pengguna iOS untuk pemindahan data dan alat pengurusan. Istimewa, IOTransfer 3 juga mempunyai kelebihan lain, anda tahu. Ingin tahu? Ayuh, baca ulasan dalam artikel ini.

Apa itu IOTransfer 3?

IOTransfer 3

Adakah IOTransfer 3 hanya untuk memindahkan data dan menguruskan data? Sudah tentu tidak. Lebih dari itu, di mana anda juga memuat turun video , menukar video, ke fitur CLEAN untuk membersihkan fail cache dan sampah.

Menariknya, IOTransfer 3 mempunyai ciri AIR-TRANS. Fungsi ini menggunakan teknologi WiFi sehingga anda tidak perlu repot memasang kabel untuk memindahkan data. Syaratnya, kedua-dua peranti PC dan iOS yang anda miliki mesti berkongsi rangkaian yang sama, ya.

Baiklah, semua ciri ini boleh anda gunakan dengan mudah dan mudah, hanya perlu satu klik dan selesai! Jadi, anda boleh mengatakan bahawa IOTransfer 3 mempunyai antara muka yang intuitif, sehingga pengguna teknologi juga dapat menggunakannya dengan mudah.

Bahagian yang paling penting adalah, IOTransfer 3 dijamin selamat. Jadi, anda tidak perlu risau tentang virus yang akan merosakkan peranti iOS anda. Oh ya, aplikasi ini boleh digunakan oleh peranti iPhone terbaru, seperti iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, dan iPod 3. Malah, aplikasi ini juga serasi dengan Windows 10, Windows 8 / 8.1, dan Windows 7.

Ciri-ciri IOTransfer 3

Sekarang, anda sudah mengetahui bahawa aplikasi ini mempunyai banyak ciri hebat yang ditawarkan, mulai dari pemindahan data, penukaran video, muat turun video, hingga membersihkan cache dan file sampah. Sekarang, untuk mengetahui penjelasan yang lebih lengkap, mari pertimbangkan tinjauan berikut:

1. Kemudahan Pemindahan Data

Kemudahan Pemindahan Data

Setiap pengguna iPhone, mungkin mempunyai masalah yang sama, iaitu pemindahan data yang rumit! Untuk memudahkan pengguna iOS mentransfer data , IOTransfer 3 hadir sebagai penyelesaian yang tepat, kerana aplikasi ini dapat digunakan oleh berbagai perangkat iOS.

Dalam satu ciri ini, anda boleh memindahkan data dari peranti iOS ke Windows atau sebaliknya. Apa yang boleh dipindahkan? Semua fail yang anda ada! Ya, kedua-dua foto, muzik, podcast, video dan fail lain dapat dipindahkan dengan mudah dan cepat hanya dengan satu aplikasi.

Selain itu, anda juga dapat menguruskan fail di iOS kerana aplikasi ini juga dapat berfungsi sebagai pengurus iPhone. Contohnya, anda ingin menghapus album foto tertentu, atau ingin memisahkan fail tertentu ke dalam satu folder.

Selain menghapus album foto atau fail tertentu , anda juga dapat menghapus semua fail di iOS. Yang harus anda lakukan hanyalah menggunakan ciri padam pukal. Dengan cara itu, anda boleh menjadikan ruang simpanan iOS lebih longgar dan luas.

Untuk memudahkan penggunanya, IOTransfer 3 juga mempunyai fitur untuk memaparkan ikon dengan tiga pilihan paparan, kecil, sederhana, dan besar. Sebenarnya, setiap ikon diberi maklumat mengenai tarikh dan ukuran fail.

2. Air-Trans, Pemindahan Data Tanpa wayar

Air-Trans, Pemindahan Data Tanpa wayar

Ini masih mengenai pemindahan data, tetapi kali ini anda tidak perlu bersusah payah memasang kabel. Ya, IOTransfer 3 mempunyai fitur Air-Trans untuk memindahkan data dengan bergantung pada rangkaian WiFi. Kemudian, anda harus memadankan rangkaian antara peranti iOS dan PC / komputer riba dan mengaktifkan WiFi.

Apa yang boleh dipindahkan? Sudah tentu anda boleh memindahkan semua fail dengan ciri ini, dari foto, video, podcast, ke e-buku yang anda juga dapat pindahkan ke PC / komputer riba. Jadi, ciri Air-Trans juga boleh menjadi penyelesaian pintar untuk membuat sandaran data iPhone.

Hebatnya, IOTransfer 3 juga menjamin kemudahan dan kelajuan pemindahan data menggunakan Air-Trans. Di samping itu, jika sambungan tiba-tiba terputus semasa memindahkan data, maka anda tidak perlu mengulanginya dari awal. Ini kerana Air-Trans akan memindahkan data dari data terakhir yang telah dipindahkan .

Sebenarnya, anda juga tidak perlu risau fail tersebut akan hilang walaupun sambungannya tiba-tiba terputus, kerana IOTransfer 3 akan menyimpan fail dengan selamat sebelum dipindahkan. Hebat, bukan ?

3. Boleh memuat turun video dengan mudah

Boleh memuat turun video dengan mudah

Bukan hanya sebagai Pengurus iPhone, aplikasi IOTransfer 3 juga dapat diandalkan sebagai Pengunduh Video Youtube. Maksudnya, anda boleh memuat turun pelbagai video dengan hanya satu aplikasi.

Sebenarnya, cara memuat turunnya sangat mudah, cukup salin pautan video, kemudian tampalkannya ke dalam ciri muat turun video YouTube di IOTransfer 3. Selepas itu, tunggu beberapa saat sehingga hasil muat turun video selesai.

Oh ya, ciri ini juga menjamin kualiti video HD dan anda juga boleh memuat turun video dengan pelbagai format yang anda perlukan. Istimewa sekali lagi, anda bukan sahaja dapat memuat turun video dari Youtube, tetapi anda juga dapat memuat turun video dari banyak laman web, seperti Twitter, Facebook, Vimeo, Vine, dan lain-lain.

4. Tukar Video dengan Pelbagai Format

Tukar Video dengan Pelbagai Format

Ciri yang satu ini boleh disebut sebagai penukar video. Ini adalah ciri yang bagus untuk mengubah format video, sambil tetap mengekalkan kualiti video yang jelas dan baik. Dalam ciri ini, anda boleh menukar video ke pelbagai format, mulai dari MP4, MKV, AVI, MOV, FLV, MP3, M4A, AAC, dan banyak lagi.

Uniknya, IOTransfer 3 menjamin kualiti video beresolusi tinggi walaupun telah ditukar. Yang paling penting, ciri ini boleh digunakan untuk semua peranti iOS, sama ada iPhone, iPad, atau bahkan iPod! Sangat lengkap, bukan?

5. Bersihkan Cache & Fail Sampah

Bersihkan Cache & Fail Sampah

IOTransfer 3 benar-benar merosakkan penggunanya, mulai dari pemindahan data, penukaran video, muat turun video, dan sekarang ada juga fitur CLEAN. Untuk apa, ya, ciri CUCI ini? Ciri ini sangat berguna untuk membersihkan iOS anda dari fail cache dan sampah.

Dengan membersihkan cache, fail sampah, kuki, dan log kerosakan , anda boleh menjadikan peranti iOS berfungsi dengan lebih optimum, atau tidak membebankan perisian pada iOS. Tidak perlu rumit, anda hanya perlu mengklik sekali dan membiarkan IOTransfer 3 membersihkan "sampah" sepenuhnya di iOS!

Cara menggunakan IOTransfer 3

Setelah mengetahui ciri-ciri keren IOTransfer 3, kali ini kami akan berkongsi tutorial menggunakan IOTransfer 3. Seperti yang dikatakan sebelumnya, aplikasi ini sangat mudah digunakan. Anda boleh membuktikannya dengan mengikuti langkah-langkah di bawah:

1. Cara memindahkan data

Yang pertama, tentu saja kami akan memberikan tutorial untuk memindahkan data sebagai ciri utamanya.

  • Pertama, pastikan PC / komputer riba anda telah memasang aplikasi IOTransfer 3. Setelah dipasang, sambungkan terus peranti iOS ke PC / komputer riba menggunakan kabel data dan segera buka aplikasinya
  • Kemudian, pilih data yang ingin anda pindahkan ke PC. Di sini kami menunjukkan lagu yang bergerak, jadi kami mengklik Muzik. Setelah selesai memilih, segera klik Transfer ke PC.

Memindahkan data 1

  • Sekarang, anda hanya perlu menunggu IOTransfer 3 untuk memindahkan data. Tidak lama, jika kita hanya memerlukan beberapa saat untuk 6 buah lagu.

Memindahkan data 2

  • Apabila ada prasasti "Transfer selesai" itu berarti semua data telah dipindahkan. Anda boleh memeriksa data yang dipindahkan dengan mengklik Buka lokasi fail. Atau, anda mahu memindahkan data sekali lagi, kemudian anda boleh mengklik OK.

Memindahkan data 3

2. Cara Memuat turun Video

Sama mudahnya, anda juga boleh memuat turun video dari pelbagai laman web dengan mudah dan cepat. Ikut langkah-langkah ini:

  • Buka aplikasi IOTransfer 3 dan pilih menu VIDEOS. Kemudian, salin dan tampal pautan video ke dalam kotak yang disediakan. Akhirnya, klik terus Muat turun.

Muat turun video 1

  • Sekarang, anda hanya perlu menunggu sebentar sehingga muat turun selesai. Untuk memuat turun satu video, kami hanya memerlukan kurang dari 1 minit. Sudah tentu kelajuan memuat turun video juga bergantung pada sambungan internet yang anda miliki.

Muat turun video 2

3. Cara Membersihkan Fail Cache & Junk

Inilah salah satu ciri yang dapat menjadikan peranti iOS lebih ringan dan kurang berat, iaitu CLEAN. Untuk menggunakannya juga mudah, boleh ikuti langkah-langkah berikut:

  • Buka aplikasi IOTransfer 3 dan pilih menu CLEAN. Selepas itu, anda hanya perlu mengklik Bersihkan iPhone saya.

Bersih 1

  • Hanya memerlukan beberapa saat dan semua cache pada iPhone telah dihapus. Kemudian, anda boleh teruskan dengan mengklik Selesai.

Bersih 2

  • Sekiranya anda ingin mengimbas iPhone, teruskan dengan mengklik Imbas iPhone Saya.

Bersih 3

  • Tunggu beberapa saat sehingga IOTransfer 3 mengimbas. Apabila ia selesai, IOTransfer 3 akan segera mengatakan bahawa iPhone bersih. Akhirnya, klik OK.

bersih 4

Nah, itu IOTransfer 3, aplikasi yang sangat lengkap, boleh dikatakan pakej berjimat cermat! Dengan hanya satu aplikasi, anda boleh melakukan banyak perkara. Jadi tunggu apa lagi? Ayuh, pasang dan muat turun aplikasi IOTransfer 3!

Artikel Berkaitan