Pelbagai Cara Menyimpan Rakaman Video di Smule dengan Mudah

Dalam artikel sebelumnya, kami membincangkan mengenai cara menggunakan aplikasi Smule. Namun, kali ini kami akan menerangkan dan memberi tutorial bagaimana menyimpan video yang dirakam di Smule dengan mudah dan praktikal.

Seperti yang anda ketahui, Smule adalah aplikasi karaoke dalam talian. Dalam aplikasi itu, anda boleh melakukan karaoke secara individu atau bersama rakan. Mengkaji sedikit tentang kelebihan Smule, permohonan ini juga dapat lagu akses yang kini hits .

Anda juga boleh berduet dengan artis terkenal di Smule. Namun, semua itu hanya dapat dilakukan sekiranya anda mempunyai banyak pengikut dan sudah tentu anda harus menggunakan aplikasi Smule VIP. Jadi, bagaimana anda menyimpan video yang dirakam di Smule?

Adakah menyimpan video yang dirakam juga perlu mempunyai akaun Smule VIP? Simpan soalan terlebih dahulu, kerana kami akan meninjaunya dan membincangkannya satu persatu dalam artikel berikut. Jadi, tetaplah bersabar !

Cara Memuat turun Rekod Video Tanpa Aplikasi

Terdapat dua cara untuk memuat turun video yang dirakam di Smule tanpa menggunakan aplikasi. Kedua-dua cara ini bergantung pada penyemak imbas web. Ya, penyemak imbas web menyediakan perkhidmatan di mana anda hanya perlu menyalin dan menampal pautan pada penyemak imbas web. Inilah caranya.

1. smuledownloader.download

Penyemak imbas web yang satu ini boleh anda gunakan secara percuma, mudah, selamat, tanpa iklan. Sangat seronok bukan? Nah, bagaimana cara menyimpan video yang dirakam di Smule dengan Smuledownloader. Memuat turun juga sangat mudah. Anda boleh mengikuti langkah-langkah berikut.

  • Buka aplikasi Smule dan cari video yang ingin anda simpan.

smuledownloader.download 1

  • Selepas itu buka video kemudian klik  Kongsi.

smuledownloader.download 2

  • Tatal ke kanan dan klik Salin Pautan.

smuledownloader.download 3

  • Sekiranya anda sudah mempunyai pautan, sila tutup aplikasi Smule dan pergi terus ke Penyemak Imbas Web untuk membuka sm kopiownloader.download, klik di sini.
  • Kemudian, anda boleh menampal pautan secara langsung di bahagian SMULEURL selepas itu, kemudian klik  MUAT TURUN.

smuledownloader.download 4

  • Tatal ke bawah sehingga anda menjumpai video dan anda boleh memuat turun video dengan segera dengan mengklik Simpan Video.

smuledownloader.download 5

Selesai sudah, video smule akan dimuat turun secara automatik ke galeri telefon pintar anda. Sedikit maklumat bahawa penyemak imbas web ini bukan hanya untuk memuat turun rakaman video. Sekiranya anda hanya ingin mendengar audio, pilih muat turun audio. Mudah kan?

2. thebluebyte.com

Selain Smuledownloader, ada juga thebluebyte di mana anda boleh memuat turun dan juga menyimpan rakaman video Smule dengan mudah tanpa aplikasi. Walau bagaimanapun, blubyte ini mempunyai kekurangannya. Kadang kala, penyemak imbas web ini tidak dapat menyimpan video yang dirakam Smule.

Sebenarnya, tidak jarang penyemak imbas web terganggu oleh banyak iklan. Namun, di sebalik semua itu, blubyte cukup mudah untuk menyimpan video yang dirakam di Smule. Sekiranya anda ingin mencubanya, anda boleh melakukan langkah berikut:

  • Seperti langkah sebelumnya, langkah pertama adalah membuka aplikasi Smule.
  • Cari dan dapatkan pautan dari video yang dirakam yang ingin anda simpan. Jangan lupa menyalin pautan video yang dirakam yang ingin anda simpan.

smuledownloader.download 3

  • Selepas itu, anda boleh menutup aplikasi untuk pergi ke penyemak imbas web thebluebyte.com dengan mengklik di sini.
  • Kemudian, anda tampal pautan video yang dirakam Smule dan segera klik  hantar.

thebluebyte.com 1

  • Seterusnya anda boleh klik  muat turun.

Itulah dua kaedah untuk menyimpan dan memuat turun video yang dirakam Smule tanpa aplikasi. Kedua-dua penyemak imbas web ini berfungsi untuk menyimpan video yang dirakam Smule dengan cara yang mudah dan praktikal. Namun, jangan terkejut jika iklan selalu muncul kerana kaedah ini percuma dan tidak berbayar.

Cara Memuat turun Rekod Video dengan Aplikasi

Sekiranya anda merasa tidak sesuai untuk menyimpan atau memuat turun video yang dirakam Smule dengan penyemak imbas web, maka anda memerlukan aplikasi sokongan lain untuk menyimpan video yang dirakam di Smule.

Tenang, aplikasi sokongan yang kami sarankan adalah aplikasi percuma yang boleh anda muat turun secara langsung di PlayStore. Selain percuma, tentunya aplikasi berikut sangat mudah digunakan. Adakah anda ingin tahu bagaimana? Mari lihat perbincangan berikut.

1. Pemuat turun untuk Smule

Pemuat turun untuk Smule

Adakah anda mahu memuat turun video atau audio di Smule? Sangat mudah, kerana anda boleh bergantung pada aplikasi Downloader For Smule. Tenanglah, aplikasi ini percuma dan senang digunakan dengan mengikuti kaedah berikut:

  • Pasang dan muat turun aplikasi di sini.
  • Masukkan aplikasi dengan memasukkan ID Pengguna akaun Smule anda.
  • Klik pada video atau audio yang ingin anda muat turun
  • Akhirnya, klik ikon  muat turun  untuk mula memuat turun video.

2. Pemuat turun untuk Smule 2019

Pemuat turun untuk Smule 2019

Sebagai tambahan kepada aplikasi sebelumnya, kami juga mempunyai cadangan agar aplikasi lain memuat turun video atau audio Smule, namanya adalah Downloader untuk Smule 2019. Sama mudahnya, anda perlu mengikuti langkah-langkah berikut:

  • Pertama, pastikan anda mempunyai aplikasinya. Untuk mendapatkan aplikasi, anda boleh memuat turunnya di sini.
  • Selepas itu, anda memasukkan aplikasi Smule dan mencari video / foto yang ingin anda muat turun,
  • Kemudian, klik bahagian  Kongsi  dan  salin pautan  video / foto.
  • Kemudian,  tampal  pautan yang disalin  ke aplikasi Downloader for Smule 2019.
  • Akhirnya, muat turun video dan foto secara langsung.

3. Nyanyikan Pemuat turun untuk SMULE

cara menyimpan video yang dirakam pada smule

Dibuka dengan aplikasi bernama Sing Downloader for SMULE. Ini adalah aplikasi yang siap untuk memudahkan anda memuat turun rakaman video di Smule. Baiklah, bagaimana menggunakan aplikasi ini, ikuti langkah-langkah berikut:

  • Muat turun dan pasang aplikasinya di sini.
  • Setelah memuat turunnya, sila masukkan aplikasi Smule untuk menyalin pautan url video yang dirakam yang ingin anda muat turun.
  • Seterusnya, masukkan aplikasi Sing Downloader for SMULE dan klik simbol anak panah ke bawah.

Sing Downloader untuk SMULE 1

  • Kemudian, tampal pautan rakaman video sebelum anda mengklik  FETCH.

Sing Downloader untuk SMULE 2

  • Tunggu beberapa saat untuk muncul Ikhtisar Muat turun dan anda hanya boleh klik  MUAT TURUN.

Sing Downloader untuk SMULE 3

Sekarang, anda hanya perlu menunggu muat turun selesai dan secara automatik ia akan disimpan secara automatik di galeri telefon pintar anda. Bagaimana, sangat mudah dan sederhana bukan?

4. Nyanyikan Pemuat

Nyanyikan Pemuat

Aplikasi lain untuk menyimpan video yang dirakam di Smule kali ini adalah dari Sing Downloader. Aplikasi ini dibangunkan dan dibuat oleh pembangun Lv Studio dan telah mencapai lebih daripada 20,000 muat turun di PlayStore. Sing Downloader juga mudah digunakan. Adakah anda ingin tahu bagaimana? Mari ikuti langkah berikut:

  • Muat turun dan pasang aplikasi. Walau bagaimanapun, aplikasi ini tidak lagi tersedia di PlayStore.
  • Langkah seterusnya adalah menyalin pautan url video Smule yang ingin anda muat turun.
  • Setelah mendapat pautan, anda boleh memasukkan aplikasi secara langsung dan mengklik simbol muat turun di bahagian bawah.

Menyanyi Pemuat 1

  • Seterusnya, tampal pautan dan kemudian anda klik FETCH. Tunggu beberapa saat sehingga aplikasi memaparkan butiran video yang dirakam yang ingin anda muat turun.

Menyanyi Pemuat 2

  • Sekiranya ia muncul, anda boleh terus klik MUAT TURUN untuk menyimpan rakaman video.

Nyanyikan Pemuat Lagu 3

Anda telah selesai memuat turun video. Sekarang anda boleh memeriksa hasil muat turun video secara langsung di galeri Telefon Pintar, muat turun video secara automatik akan langsung ke galeri Smarphone. Mudah dan pantas kan?

5. Pemuat turun untuk Smule

Pemuat turun untuk Smule

Aplikasi lain untuk menyimpan video yang dirakam di Smule. Merupakan Pengunduh untuk Smule yang menawarkan kemudahan bagi anda yang ingin memuat turun rakaman video di Smule dengan mudah dan praktikal. Nah, inilah cara menyimpan video:

  • Muat turun dan Pasang aplikasi Downloader for Smule terlebih dahulu.
  • Kemudian, anda boleh memasukkan aplikasi Smule untuk mencari dan menyalin pautan video yang dirakam yang ingin anda muat turun.
  • Selepas itu, masukkan aplikasi Downloader for Smule dan tampal pautan. Seterusnya anda mengklik simbol kaca pembesar hijau di sebelah kanan.

Pemuat turun untuk Smule 1

  • Tunggu beberapa saat sehingga aplikasi menyelesaikan prosesnya.
  • Kemudian, video yang ingin anda muat turun akan dipaparkan. Nah, di sini anda terus klik simbol / muat turun anak panah ke bawah .

Pemuat turun untuk Smule 2

Secara automatik, video yang dirakam Smule akan disimpan di galeri Telefon Pintar. Baik, senang, praktikal dan praktikal kan? Apatah lagi aplikasi ini adalah aplikasi percuma tanpa dikenakan apa-apa yang anda tahu.

Itulah 5 cara untuk menyimpan video yang dirakam di Smule versi Caris Signal yang paling mudah dan praktikal. Semua kaedah di atas mesti mempunyai sambungan internet yang stabil supaya proses memuat turun tidak ada masalah. Anda juga tidak perlu mempunyai akaun VIP Smule untuk memuat turun video yang dirakam di Smule. Sekiranya anda mempunyai kaedah lain, sila kongsi di ruangan komen!