10 Aplikasi Muat turun Video Percuma & Ringan untuk PC

Menonton video dari YouTube, Fucking, media sosial seperti Twitter dan Instagram, atau platform lain adalah percuma, tetapi anda masih perlu menggunakan modal kuota. Terutama jika anda terbiasa menggunakan WiFi, ketika anda meninggalkan rumah lupa untuk mengisi kuota, sehingga anda tidak dapat mengalir ke isi hati anda.

Dengan aplikasi untuk memuat turun video, anda boleh memuat turun banyak perkara seperti video muzik, pelajaran, permainan, filem, drama, Tiktok, apa sahaja yang anda mahukan. Anda boleh menonton semuanya bila-bila masa di mana sahaja tanpa memerlukan sambungan internet. Selain dapat menontonnya di PC, anda boleh menyalin hasil muat turun ke telefon bimbit anda. Berikut adalah 10 versi aplikasi muat turun video PC Caris Signal yang disyorkan .

1. Pemuat turun Video 4K

Aplikasi 4K Video Downloader sangat popular di kalangan pengguna YouTube untuk memuat turun video secara percuma. Aplikasi ini serasi dengan Windows dan iOS. Sekiranya anda tidak selesa dengan aplikasi berbahasa Inggeris, bersantai kerana ada pilihan Indonesia dalam aplikasi ini.

Dengan 4K, anda boleh memuat turun video dari pelbagai platform dengan mudah dan hasilnya bervariasi, mulai dari rendah, sederhana, hingga berkualiti tinggi. Kelebihan 4K, anda boleh memuat turun banyak video sekaligus, walaupun saiz fail yang besar dan durasi video yang panjang. Oh ya. Selain video, anda juga boleh memuat turun fail audio MP3, anda tahu! Berminat? Muat turun di sini.

2. Semua Pemuat turun Video

Cadangan seterusnya ialah Semua Pemuat turun Video. Aplikasi ini hanya dapat digunakan pada Windows. Anda boleh memuat turun lebih dari 190 laman streaming video secara percuma. Orang paling suka memuat turun video YouTube, Vimeo, dan Dailymotion menggunakan aplikasi ini.

Anda juga boleh menapis alias laman web untuk mencari video yang anda mahukan terus dari aplikasi, jika anda kehilangan URL muat turun sebelumnya. Sayangnya aplikasi ini tidak sekuat 4K yang boleh memuat turun banyak sekaligus. Maksimum kali memuat turun video secara serentak hanyalah dua video. Ayuh, segera muat turun aplikasinya di sini!

3. Pemuat turun Video Freemake

Anda boleh memuat turun Freemake Video Downloader di Windows atau iOS. Aplikasi ini sesuai untuk memuat turun lebih daripada 30 perkhidmatan hosting video, termasuk laman web popular seperti YouTube, Facebook, Vimeo, ke Metacafe. Cara memuat turun dalam aplikasi ini sangat mudah, sila klik di sini.

Seperti hampir semua aplikasi lain, yang perlu anda lakukan ialah menyalin URL video kemudian menampalnya ke ruangan muat turun di aplikasi. Kemudian, Freemake akan mengesan jenis video secara automatik dan kemudian anda boleh memilih format apa yang ingin anda muat turun, ukuran apa, walaupun anda ingin menukarnya ke fail lain atau tidak.

4. Pemuat turun Video iTube HD

Aimersoft membuat aplikasi muat turun video untuk PC yang dipanggil iTube HD Video Downloader. Aplikasi ini mempunyai ciri-ciri hebat seperti dapat memuat turun video dalam ukuran HD dari laman web terkenal (Instagram, YouTube, Facebook, Vimeo, dll.) Dengan kelajuan 3X lebih pantas daripada aplikasi lain. Kemudian, aplikasi ini juga serasi dengan Windows dan Mac.

Tambahan lain, aplikasi ini menawarkan Mod Persendirian untuk melindungi video yang telah anda muat turun sehingga hanya dapat diakses dengan kata laluan yang telah anda tetapkan. Beberapa laman web yang serasi dengan iTube adalah Dailymotion, Break, Lynda, Metacafe, AOL, VideoBash, LiveLeak, Veoh, MyVideo, FunnyorDie, TV.com, Veevr, NicoNico, Adobe TV, dan banyak lagi. Segera dapatkan permohonan di sini.

5. aTube Catcher

Sekiranya di atas ada iTube, sekarang ada aTube Catcher. Mereka adalah aplikasi yang berbeza, ya! Aplikasi ini, yang telah dimuat turun lebih daripada 120,000,000 muat turun, tidak hanya berguna untuk memuat turun video, tetapi juga dapat menjadi perekam layar. Kemudian, aTube juga dapat membantu anda menjimatkan lebar jalur (jumlah penggunaan pemindahan data).

Muat turun video dari laman web sosial seperti Vimeo, Facebook, Dailymotion, Metacafe, Spike, Yahoo !, Globo, RTVE, dan ribuan laman perkongsian video lain. Anda juga dapat mengeksport kandungan multimedia ke komputer atau peranti mudah alih seperti iPhone, iPAD, iPOD, PSP, peranti GPS, pemain MP4, telefon bimbit, Android, DVD, VCD, dan MP3.

Anda boleh menentukan format muat turun dengan banyak pilihan, seperti MP4, AVI, 3GP, 3G2, MP3, MP2, XVID, GIF, WMA, WMV, FLAC, WAV, OGG, PSP, MPG, VOB, dan MOV.

Jangan berhenti di situ, aTube Catcher juga dapat digunakan untuk membakar muat turun DVD / VCD video anda tanpa menggunakan perisian pihak ketiga yang lain. Adakah anda ingin mencuba menggunakan aplikasi ini? Klik pautan ini.

6. Percuma Semua Pemuat turun Video

Cadangan seterusnya adalah Percuma Setiap Pemuat Video. Aplikasi ini serasi dengan Windows dan boleh didapati secara percuma. Lelaki- memuat turun video dari laman web popular seperti Facebook dan YouTube tidak pernah semudah ini.

Anda boleh mengekstrak video dari lebih daripada 200 laman web, termasuk streaming, perkongsian dan laman berita. Dilengkapi dengan ciri mudah dan antara muka yang tidak asing lagi, aplikasi ini cukup untuk anda yang hanya ingin memuat turunnya tanpa mahu menukarnya ke fail lain. Sekiranya anda ingin menggunakan aplikasi ini, anda boleh memuat turunnya secara langsung di sini.

7. Pemuat turun Video Pantas

Fast Video Downloader adalah perisian untuk memuat turun video yang percuma, pantas dan boleh dipercayai. Tetapi, jika anda ingin merasakan masa muat turun yang lebih pantas dan semua ciri yang dapat diakses, ini membantu anda meningkatkan ke Pro.

Apa yang menjadikan aplikasi ini unik, anda boleh memuat turun dan merakam dari laman web awam seperti YouTube, Dailymotion, Vimeo, dan banyak lagi dengan hasil HD dan HD penuh. Sila muat turun  aplikasi secara percuma di sini.

8. KeepVid

KeepVid adalah aplikasi muat turun video untuk PC dan telefon bimbit. Ini membolehkan anda memuat turun video dari puluhan ribu laman web kegemaran seperti YouTube, misalnya.

Anda boleh menurunkan atau menaikkan saiz video seperti yang anda mahukan untuk dimainkan di luar talian. Anda boleh memuat turun semua video dengan mudah, tanpa perlu risau tentang apa sahaja peranti yang anda gunakan. Klik pautan ini untuk menikmati kemudahan memuat turun.

9. Casters Semua Pemuat turun Video

Seterusnya, ingin mengesyorkan Kastor Semua Pemuat Video. Ini adalah perisian percuma untuk memuat turun video dari Youtube, Vimeo, Dailymotion, Google, Yahoo !, Megavideo, Tubewatcher, Myvideo.de, Clipfish.de, dan banyak lagi. Lebih daripada 300 laman web serasi dengan aplikasi ini.

Antara muka yang sangat mesra pengguna ini menjadikannya sangat mudah untuk memuat turun semua video yang ingin anda tonton kemudian di komputer. Anda boleh menyimpan hasil muat turun ke iPhone, iPod, iPod Touch, iPad, PS3, PSP, dan lain-lain. Anda juga boleh menyimpannya di avi, flv, wmv, mp4, dll. Sila muat turun di sini.

10. Pemuat turun YouTube WinX

Akhir sekali, ingin mengesyorkan WinX YouTube Downloader. Program ini akan memudahkan anda menyimpan video dari internet ke komputer anda. Anda boleh memuat turun dari YouTube, Dailymotion, Yahoo !, Facebook, Vimeo, dan banyak lagi secara serentak.

Antaramuka dirancang dengan teliti sehingga dapat difahami oleh semua orang, sama ada mereka biasa dengan aplikasi atau tidak. Cara menggunakannya sama, iaitu menyalin pautan video yang diinginkan kemudian klik butang muat turun. Proses memuat turun menggunakan aplikasi ini agak singkat, hanya dalam beberapa minit walaupun failnya besar. Dapatkan permohonan secara percuma di sini.

Nah, itulah aplikasi kesepuluh yang kami sarankan untuk memuat turun video di PC secara percuma. Anda boleh memilih, ingin menjadi aplikasi atau hanya  menambah  di Chrome. Oleh itu, aplikasi mana yang ingin anda gunakan?