6 Cara memuat turun Aplikasi Android Berbayar dengan Mudah

Terdapat banyak jalan menuju Rom. Itu adalah pepatah yang bermaksud bahawa tidak ada yang mustahil. Segala sesuatu boleh berlaku, seperti ketika anda menginginkan aplikasi berbayar secara percuma. Tidak mustahil untuk mendapatkan aplikasi berbayar secara percuma di telefon Android anda.

Semua orang pasti menyukai aplikasi percuma. Terutama jika aplikasi itu benar-benar diperlukan. Nah, pada kesempatan ini akan berkongsi cara memuat turun aplikasi berbayar Android secara percuma. Oleh itu, sediakan telefon pintar anda untuk mengikuti petua untuk mendapatkan aplikasi berbayar percuma dari sini.

1. Amazon Underground

cara memuat turun aplikasi berbayar bawah tanah amazon

Amazon Underground adalah satu tempat di mana anda boleh mendapatkan aplikasi berbayar secara percuma. Untuk menggunakan Amazon Underground, sila lawati laman web Amazon dan kemudian muat turun aplikasinya. Di sana, anda boleh memuat turun beberapa aplikasi berbayar secara percuma.

Sebelum memasangnya, anda perlu memastikan tetapan keselamatan peranti anda. Masukkan Tetapan , kemudian tandakan kotak Benarkan Sumber Tidak Dikenal dan tekan OK. Setelah berjaya memasang aplikasi yang diinginkan, segera ambil langkah pertama untuk tetapan keselamatan, dan segera hapus centang kotak Benarkan Sumber Tidak Dikenal .

Sebagai tambahan kepada kaedah ini, anda boleh mendapatkan aplikasi percuma jika anda adalah ahli Perdana, biasanya anda akan dihantar tawaran aplikasi percuma setiap hari. Secara keseluruhan , Amazon Underground adalah tempat yang menarik untuk mendapatkan pelbagai aplikasi berbayar secara percuma.

2. Aplikasi Percuma Google Play Minggu Ini

memuat turun aplikasi berbayar di kedai permainan

Setiap minggu Google Play akan melancarkan beberapa aplikasi baru yang dapat diperoleh secara percuma. Anda tidak boleh ketinggalan untuk mencuba aplikasi percuma yang ditawarkan oleh Google Play. Secara amnya, Google memberi pengguna satu minggu untuk mencuba aplikasi percuma yang ditawarkan.

Anda boleh membuka Google Play Store, kemudian kunjungi bahagian Keluarga . Di bahagian itu anda akan melihat sepanduk yang menawarkan aplikasi percuma selama seminggu. Apabila anda membuka aplikasi yang ditawarkan, perincian bayaran biasa akan dipaparkan. Namun, anda tidak perlu membeli aplikasinya, kerana anda berhak mendapat percubaan percuma selama seminggu.

3. Aplikasi Percuma Aplikasi Khas

percuma

Cara memuat turun aplikasi Android secara percuma adalah melalui aplikasi yang menawarkan aplikasi percuma. Salah satunya adalah AppGratis, aplikasi ini menawarkan sejumlah aplikasi percuma setiap hari. Dengan kata lain, anda boleh memilih aplikasi yang boleh dimuat turun secara percuma setiap pagi.

Walau bagaimanapun, apabila anda memuat turun aplikasi yang ditawarkan oleh AppGratis, anda biasanya tidak akan mendapat versi terkini . Jadi, anda tidak akan mengemas kini versi aplikasi seperti ketika anda memuat turun aplikasi rasmi di Google Play Store.

Selain AppGratis, FreeApp juga disarankan bagi anda yang ingin mendapatkan aplikasi berkualiti secara percuma. Cara kerjanya hampir sama dengan FreeApp AppGratis, iaitu dengan menawarkan sejumlah pilihan aplikasi percuma setiap pagi.

4. Menggunakan Akaun Google orang lain

Gunakan Akaun Google orang lain

Anda pasti mempunyai satu atau beberapa rakan yang murah hati dan tidak kisah dengan wang yang dibelanjakan untuk membeli aplikasi berbayar. Oleh itu, pada peranti rakan anda disimpan pelbagai aplikasi berbayar yang dibelinya di Google Play Store. Sekiranya anda mempunyai rakan seperti ini, anda juga boleh memiliki aplikasi yang dimiliki oleh rakan anda , anda tahu . Caranya adalah:

  • Pinjam Akaun Google rakan anda, jika dia tidak mahu menunjukkan kata laluannya , anda boleh memberikan peranti anda kepadanya untuk menulis kata laluannya sendiri
  • Setelah berjaya log masuk ini di Google Play Store dengan e-mel rakan anda, segera pergi ke menu Aplikasi Saya
  • Dalam menu ini, anda akan melihat pelbagai senarai aplikasi yang telah dimuat turun oleh rakan anda, senarai ini menunjukkan sejumlah aplikasi berbayar atau percuma
  • Pilih aplikasi berbayar dalam senarai milik akaun rakan anda, kemudian klik Pasang untuk memasang aplikasi ke peranti anda
  • Sekiranya aplikasi dipasang pada peranti, anda boleh segera log keluar dan memulihkan Akaun Google rakan anda
  • Nikmati aplikasi berbayar yang telah anda muat turun melalui Akaun Google orang lain

5. Tinjauan di Google Play

tinjauan kedai permainan

Ini adalah cara unik untuk mendapatkan kredit dolar secara percuma di Google Play Store. Walau bagaimanapun, ramai orang tidak mengetahui kaedah ini. Sebenarnya, kaedahnya agak mudah. Sebagai pengguna Google Play Store, anda hanya perlu memasang opino Google pada peranti anda. Isi tinjauan di sana, maka anda akan mendapat ganjaran dalam bentuk syiling dolar.

Tidak semua tinjauan memberikan ganjaran dalam bentuk kredit. Namun, anda boleh menggunakan kaedah ini untuk mendapatkan kredit yang, jika dikumpulkan kemudian, dapat digunakan untuk membeli aplikasi berbayar yang anda inginkan.

Selain mengisi tinjauan di Google Play, anda juga dapat memasang Dapatkan Aplikasi Berbayar Percuma . Di sini, anda mesti menonton filem pendek atau memuat turun aplikasi yang dicadangkan untuk mengumpulkan kredit. Nah, kredit yang dikumpulkan boleh digunakan secara langsung untuk membeli aplikasi berbayar di Google Play Store.

Dengan memuat turun aplikasi Android berbayar percuma ini, anda tidak perlu lagi membeli aplikasi berbayar yang anda mahukan. Mengapa perlu membayar sekiranya anda dapat secara percuma?

Malangnya, tidak banyak orang yang tahu bagaimana mendapatkan aplikasi berbayar secara percuma pada peranti Android. Sebenarnya, kaedah ini sangat berguna untuk mendapatkan aplikasi yang kita mahukan tanpa perlu membayar.

6. Menggunakan Kredit, Kad Kredit, dan Debit

Menggunakan Kredit, Kad Kredit, dan Debit

Sekiranya di atas adalah cara mendapatkan aplikasi berbayar secara percuma, sekarang anda boleh mendapatkan aplikasi dengan membayar. Sebenarnya terdapat banyak cara untuk membayar aplikasi berbayar. Tetapi di sini kita akan memberikan tutorial pembayaran kredit.

  • Pertama, masukkan PlayStore untuk memilih aplikasi / permainan berbayar. Kemudian, klik  Beli.
  • Kemudian, pilih kaedah pembayaran. Terdapat beberapa pilihan kaedah pembayaran, termasuk menggunakan pulsa, kad kredit dalam bentuk VISA, dan debit. Pilih salah satu daripadanya sehingga tanda semak muncul.
  • Selepas itu, klik  Beli.
  • Seterusnya masukkan kata laluan e-mel yang didaftarkan di PlayStore dan klik  Sahkan.
  • Dan selesai, sekarang anda mempunyai aplikasi berbayar.

Adakah anda mempunyai cara lain untuk dapat memuat turun aplikasi berbayar secara percuma pada peranti Android tanpa perlu melakukan root atau menggunakan trik haram? Sekiranya ada, mari kita kongsikan kaedah di ruangan komen.