Nikmati Potongan Besar di Lazada Online Revolution

Pergantian detik tahun semakin hampir, kebanyakan orang memburu promo akhir tahun yang selalu menjadi tradisi sebelum pergantian tahun. Penyewa di pusat membeli-belah dan gulungan dalam talian menawarkan tawaran akhir tahun yang menarik untuk memanjakan pelanggan mereka.

Seolah-olah tidak mahu ketinggalan, Lazada, laman membeli-belah dalam talian terbesar di Indonesia, ingin menyebarkan kebahagiaan kepada pelanggan setianya dengan mengadakan potongan besar akhir tahun bertajuk Online Revolution Lazada. Diskaun besar-besaran dari Lazada diadakan selama sebulan penuh, bermula dari 11 November 2015 sehingga puncaknya bertepatan dengan hari membeli-belah dalam talian nasional, 12 Disember 2015.

Promo diskaun besar-besaran yang dianjurkan oleh Lazada ini menjual pelbagai barangan dari jenama terkenal dengan potongan harga sehingga 90%. Jadi, untuk sepanjang bulan ini, barang apa yang ditawarkan Lazada dengan harga murah? Berikut adalah senarai barang-barang pelbagai jenama yang dijual secara besar-besaran semasa Lazada Online Revolution berlaku:

  • 11 November 2015

Pada hari pertama, Revolusi Dalam Talian Lazada dibuka dengan penjualan kilat , tawaran panas , dan jenama terbaik yang dijual sehingga 90%. Jenama terkenal yang akan didiskaun pada hari pertama adalah SK-II, Lenovo, dan Canon.

  • Minggu 1 (12-18 November 2015)

Pada minggu pertama diskaun persembahan akhir tahun ini, ia dimeriahkan dengan potongan hingga 80% untuk produk fesyen, jam tangan dan aksesori, peralatan sukan, serta sejumlah produk terbaik dari Lazada. Jenama fesyen terkenal yang akan dijual hingga 80% termasuk Casio, Herschel, dan Converse.

  • Minggu 2 (19-25 November 2015)

Minggu kedua adalah minggu kecantikan dan keluarga . Di mana anda akan mendapat promo menarik dari produk kecantikan dan keluarga. Minggu ini, anda dapat potongan harga hingga 80% untuk produk kesihatan, kecantikan, mainan kanak-kanak dan bayi, serta sebilangan produk terbaik lain. Jenama teratas yang pastinya didiskaunkan pada minggu kedua adalah Maybelline, Bebelac dan Pampers.

  • Minggu 3 (26 November-3 Disember 2015)

revolusi dalam talian lazada

Minggu teknikal adalah nama Lazada's Online Revolution minggu ketiga. Seperti namanya, ada sejumlah gadget dan produk elektronik yang didiskon hingga 80%, seperti telefon pintar , tablet, komputer riba, PC, TV, audio, kamera, dan sejumlah produk lain. Jenama terkemuka yang membantu memeriahkan potongan pada minggu ketiga ini termasuk Apple, Xiaomi, dan Samsung.

  • Minggu 4 (3-9 Disember 2015)

Dengan berpuas hati membeli pakaian dan alat , anda masih dimanjakan oleh Lazada dengan potongan harga hingga 90% untuk produk kediaman & kediaman , perkakas rumah , automotif, buku, permainan, muzik, dan beberapa jenama terbaik. Terdapat beberapa jenama yang akan memeriahkan penjualan besar - besaran minggu keempat ini, iaitu Sharp, Philips, dan Nescafe Dolce Gusto.

  • 10 Disember 2015

Setelah 5 sesi diskaun besar-besaran diadakan, Lazada masih mahu memberikan kepuasan kepada pelanggannya dengan menambahkan lagi penjualan selama 3 hari. Pada 10 Disember ini, nikmati penjualan kilat , tawaran panas , dan jenama terbaik yang dijual sehingga 90% produk LG, Sony dan Mamypoko.

  • 11 Disember 2015

Masih seperti semalam, pada 11 Disember 2015 anda juga boleh mendapat diskaun sehingga 90% dari produk terpilih. Beberapa jenama terkenal yang akan mendapat potongan besar hari ini adalah Meizu, Lego, dan Bluelans.

  • 12 Disember 2015

Pada hari terakhir yang juga bertepatan dengan Hari Membeli-belah Dalam Talian Nasional (HarBolNas), Lazada menutup pameran membeli-belah dalam talian murah ini dengan diskaun 90% dari beberapa jenama terkenal. Produk dari Apple dan XiaoMi mula dijual hari ini. Tidak mahu ketinggalan, Infinix juga merupakan salah satu jenama teratas yang akan mendapat potongan harga pada 12 Disember ini.

Sambil menikmati promosi dan tawaran istimewa dari Lazada, anda juga dapat memutar Roda Hadiah semasa Revolusi Dalam Talian ini. Terdapat hadiah menarik yang boleh anda menangi setiap hari, mulai dari kamera digital, pembersih vakum, dan kasut dari jenama terkenal.

Sebagai pelopor hari membeli-belah dalam talian nasional, Lazada selalu memberikan tawaran dan potongan harga yang menarik setiap 12 Disember 2015. Walau bagaimanapun, promo ini agak singkat kerana hanya diadakan satu hari. Oleh itu, tahun ini Lazada Indonesia mengadakan pesta potongan bulan penuh untuk memanjakan pelanggan setianya. Jadi, tidak pernah terlambat untuk mendapatkan barang impian dengan harga istimewa dari Lazada.

Jadi, bagaimana prosedur pembayaran ketika anda ingin memberikan barang untuk dijual semasa Revolusi Dalam Talian? Anda masih boleh melakukan pembayaran melalui pindahan wang melalui bank, ansuran kad kredit dengan faedah 0%, klikpay, dan sistem pembayaran apabila anda menerima item atau biasanya dikenali sebagai Cash On Delivery (COD).

Terdapat beberapa petua supaya anda tidak terlepas pesta diskaun akhir tahun ini dari Lazada:

  • Langgan berita dan tawaran menarik dari Lazada melalui e-mel
  • Muat turun aplikasi Lazada melalui telefon pintar atau tablet anda, kerana ada Rawatan Eksklusif Aplikasi, tawaran menarik bagi mereka yang berbelanja melalui aplikasi
  • Perhatikan tarikh Revolusi Dalam Talian Lazada berlaku, iaitu setiap hari dari 11 November hingga 12 Disember 2015
  • Ikuti promosi yang dihantar oleh Lazada agar anda tidak terlepas penjualan barang yang anda mahukan

Membeli-belah melalui laman web dalam talian sangat menyenangkan. Selain praktikal dan menjimatkan masa, anda juga boleh mendapatkan pelbagai promo, potongan harga, dan tawaran menarik yang mungkin tidak anda dapat ketika berbelanja di luar talian . Oleh itu, jangan terlepas acara Harbolnas ini dari Lazada. Selamat membeli-belah!

Artikel Berkaitan