Pulihkan Data iPhone yang Hilang dengan Pemulihan Data iPhone

Adakah anda pengguna iPhone atau pengguna iOS yang lain? Pernah mengalami kehilangan data? Jangan panik, anda boleh memulihkan data iPhone yang hilang dengan mudah, cara menggunakan Pemulihan Data iPhone. Pemulihan Data iPhone adalah perisian yang akan memudahkan pengguna memulihkan data yang hilang pada peranti iOS.

Anda boleh menggunakan perisian ini pada peranti PC / komputer riba. Tidak hanya tersedia untuk Mac, artikel itu juga tersedia untuk digunakan oleh pengguna Windows. Pemulihan Data iPhone juga mempunyai banyak ciri, anda tahu. Ingin tahu? Seterusnya lihat ulasan hingga akhir ya!

Ciri Pemulihan Data iPhone

Ciri Pemulihan Data iPhone

Setiap perisian mesti mempunyai kelebihan ciri yang berbeza, serta Pemulihan Data iPhone. Aplikasi ini juga menyediakan pelbagai ciri yang siap membantu anda dalam memulihkan data iPhone yang hilang. Ciri-ciri berikut lengkap:

1. Empat mod pemulihan data

Ya, Pemulihan Data iPhone diklaim dapat mengembalikan data iPhone yang hilang dengan 4 mod yang berbeza, iaitu memulihkan data yang hilang dari peranti iOS, dari  sandaran  iTunes, dari  sandaran  iCloud, dan juga menggunakan Pemulihan Pintar jika anda tidak tahu dari mana anda mahu memulihkan data. .

2. Mengembalikan Lebih Dari 20 Jenis Data

Selain mempunyai 4 mod pemulihan data, Pemulihan Data iPhone juga unggul dengan kemampuannya untuk memulihkan pelbagai jenis data yang hilang. Lebih daripada 20 jenis data direkodkan yang dapat dipulihkan dengan selamat dan mudah.

Beberapa jenis data yang dapat dipulihkan adalah WhatsApp, WeChat, Kik, foto, mesej, kenalan, sejarah panggilan, LINE, Catatan, dan banyak jenis data lain yang dapat dipulihkan dengan mudah. Jadi, anda tidak perlu risau apabila kehilangan data pada iPhone, cukup gunakan aplikasi pemulihan data iPhone dan pulihkan semua data yang hilang dengan mudah.

3. Membaiki tanpa kehilangan data

Tidak syak lagi bahawa kadang-kadang ada kemungkinan kehilangan data ketika memperbaiki masalah pada iOS. Namun, ini tidak berlaku untuk pengguna aplikasi pemulihan data iPhone. Kerana, aplikasi ini mempunyai satu ciri luar biasa di mana anda tidak akan kehilangan data ketika memperbaiki masalah pada iPhone. Beberapa masalah ini termasuk:

  • Skrin kosong
  • Reboot gelung
  • Skrin terus berkelip
  • Terjebak pada logo Apple
  • Skrin yang tidak responsif
  • dan banyak lagi

4. Memulihkan Data Kerana Berbagai Masalah

Masih ada kelebihan lain untuk aplikasi Pemulihan Data iPhone. Dengan menggunakan aplikasi ini, pengguna dapat memulihkan data yang hilang kerana pelbagai jenis masalah.

Contohnya, anda secara tidak sengaja memadam data pada peranti iOS, skrin pada peranti iOS anda rosak, atau anda terlupa kata laluan anda, maka aplikasi Pemulihan Data iPhone dengan mudah siap untuk memulihkan data yang hilang pada peranti iOS.

Di samping itu, aplikasi ini juga dapat memulihkan data yang hilang jika berlaku seperti sistem iOS yang rosak, peranti yang hilang atau dicuri, serangan virus,  jailbreak, dan juga melakukan reset kilang pada peranti iOS.

Pemulihan Data iPhone akan sentiasa siap untuk membantu pengguna mencari dan memulihkan data yang hilang. Oleh itu, adakah anda masih panik dan bimbang kehilangan data pada peranti iPhone?

Peranti yang Boleh Menggunakan Pemulihan Data iPhone

Peranti iOS

Setelah mengetahui kelebihan Pemulihan Data iPhone, peranti iOS apa yang boleh menggunakan aplikasi ini? Sudah tentu sangat lengkap dan lengkap. Berikut adalah senarai peranti iOS yang boleh menggunakan aplikasi Pemulihan Data iPhone:

  • iPhone: iPhone X, iPhone 8 Plus, iPhone 8, iPhone 7 Red, iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone SE, iPhone 6s Plus, iPhone 6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 5, iPhone 4s, iPhone 4.
  • iPad: Semua jenis iPad Air, Pad mini, iPad Pro dan juga iPad.
  • iPod Touch: iPod touch 6, iPod touch 5, iPod touch 4, iPod touch 3, iPod touch 2, iPod touch 1.

Di samping itu, aplikasi Pemulihan Data iPhone boleh digunakan untuk peranti iOS dengan versi iOS 10, 9, 8 dan iOS 7. Sebenarnya, aplikasi ini sudah boleh digunakan pada versi peranti iOS terbaru, iOS 10.3.2. Sangat lengkap bukan?

Spesifikasi Pemasangan pada Laptop / PC

Anda juga perlu tahu, bahawa aplikasi ini dapat berfungsi pada Windows tertentu. Tidak semua Windows dapat menjalankan aplikasi Pemulihan Data iPhone. Tenang, anda tidak perlu menggunakan Windows terbaru, kerana aplikasi ini dapat digunakan pada Windows 10, 8, dan juga Windows 7.

Juga, aplikasi ini tidak terlalu berat dan hanya memerlukan sekitar 200MB pada cakera keras. Selain itu, anda juga memerlukan RAM minimum 256MB untuk dapat menjalankan aplikasi Pemulihan Data iPhone di komputer riba / PC. Berikut adalah keterangan lengkap:

  • OS yang disokong: Windows 10/8/7
  • CPU: 1GHz (32 bit atau 64 bit) atau lebih
  • Ruang Cakera Keras: 200MB atau lebih
  • RAM: 256MB atau lebih RAM (Disyorkan 1028MB)

Cara Memulihkan Data Menggunakan Pemulihan Data iPhone

3 Langkah Mudah Memulihkan Data pada Pemulihan Data iPhone

Tidak hanya unggul dari segi ciri, aplikasi ini juga dapat digunakan dengan mudah dan sederhana. Pengguna Pemulihan Data iPhone hanya perlu mengambil 3 langkah mudah untuk memulihkan data.

Tetapi sebelum memastikan anda telah memuat turun dan memasang aplikasi Pemulihan Data iPhone terlebih dahulu. Anda boleh klik di sini untuk mendapatkan permohonan. Selepas memuat turun, jangan lupa memasang aplikasi pada komputer riba, PC atau Mac anda. Dan inilah cara menggunakan Pemulihan Data iPhone dengan mudah:

1. Sambungkan peranti iOS ke komputer riba / PC atau Mac yang menyediakan aplikasi Pemulihan Data iPhone.

2. Sekiranya peranti iOS disambungkan ke PC / komputer riba atau Mac, maka langkah seterusnya adalah mengimbas & melihat pratonton. Pada peringkat ini, aplikasi akan mengimbas & melihat pratonton peranti iOS anda untuk mencari data yang hilang.

3 Langkah Mudah Memulihkan Data pada Pemulihan Data iPhone 2

3. Tidak perlu menunggu lama untuk melakukan imbasan & pratonton, secara langsung pada peringkat terakhir, iaitu memilih & memulihkan data. Pada langkah terakhir, anda boleh memilih data yang akan dikembalikan secara langsung. Kemudian, anda boleh memulihkan data yang hilang dengan segera.

3 Langkah Mudah Memulihkan Data pada Pemulihan Data iPhone 3

Tidak memerlukan masa yang lama, Pemulihan Data iPhone akan segera memulihkan data yang hilang dengan mudah dan cepat. Sudah tentu aplikasi ini sangat selamat digunakan. Ingin mencuba?

Nah, itulah keistimewaan aplikasi Pemulihan Data iPhone. Aplikasi ini dapat anda gunakan dengan mudah, cepat, dan tentunya sangat selamat. Di samping itu, Pemulihan Data iPhone boleh digunakan untuk memulihkan data yang hilang pada pelbagai peranti iOS. Jadi, adakah anda masih panik ketika kehilangan data pada iPhone? Cukup gunakan Pemulihan Data iPhone dan simpan data anda.

Artikel Berkaitan