Ini adalah 5 Pembesar Suara Aktif Terbaik 2015

Salah satu peranti yang mesti dimiliki oleh pengguna PC adalah pembesar suara. Ya, tanpa orang-aktif kita tidak boleh mendengar muzik kerana PC yang tidak dilengkapi dengan terbina dalam orang dan juga pada peranti komputer riba.

Tetapi bukan hanya untuk PC, pembesar suara aktif dapat dihubungkan dengan pelbagai peranti lain mulai dari telefon pintar, tablet, komputer riba dan televisyen. Hampir semua peranti ini pada masa ini menggunakan port 3.5mm yang serasi untuk pembesar suara aktif yang kini beredar.

Kebanyakan orang menggunakan pembesar suara aktif kerana mereka mahukan kualiti audio yang lebih baik. Sebenarnya, beberapa jenama pembesar suara aktif menyatakan bahawa produk mereka dapat membuat pengguna merasakan pengalaman menonton filem di rumah.

Well, yang anda memburu untuk mendapatkan orang-aktif terkini? Kali ini kami akan mengkaji 5 pembesar suara aktif terbaik yang boleh anda pilih pada tahun 2015. Pembesar suara terbaik ini berasal dari jenama yang sudah biasa kita dengar.

Ini adalah 5 Pembesar Suara Aktif Terbaik 2015

1. LOGITECH 2.1 Pembesar suara Z213

Terdapat 2 satelit pada pembesar suara ini yang dirancang menghadap ke atas sehingga suaranya dapat disampaikan dengan jelas dan tajam ke telinga anda. Subwoofer dengan jenis penembakan bawah dilengkapi dengan tetapan bass yang membolehkan anda dapat menyesuaikan boom bass .

pembesar suara aktif terbaik LOGITECH 2.1 Pembesar suara Z213

Selain itu, subwoofer pada Z213 dapat menghasilkan kesan getaran ketika merespon suara bass dari lagu atau filem yang anda mainkan. Anda dapat merasakan pengalaman menonton filem seperti di pawagam dengan pembesar suara ini.

Dengan spesifikasi yang ditawarkan, adakah pembesar suara ini mempunyai dimensi yang besar? Z213 mempunyai dimensi minimalis dan tidak mengambil terlalu banyak ruang. Anda boleh meletakkan pembesar suara ini di dekat komputer riba atau di tempat lain.

Melihat spesifikasi yang ditawarkan, anda pasti berpendapat pembesar suara ini dijual dengan harga yang tinggi. Tidak, Z213 hanya berharga 300 ribu rupiah. Sangat murah untuk saiz pembesar suara dengan spesifikasi yang mencukupi. Sekiranya berminat, anda boleh membelinya secara dalam talian di pautan ini (sila pasang aplikasi Lazada terlebih dahulu untuk membuka pautan dari telefon pintar).

2. Pembesar suara ALTEC LANSING 2.1

Pembesar suara Altec Lansing 2.1 [VS 4621]

Unik adalah kesan pertama ketika melihat pembesar suara ini dari Altec Lansing. Kali ini ia akan memperkenalkan produk pembesar suara dengan reka bentuk yang unik dan sangat 'laris'. Pembesar suara Altec Lansing 2.1 [VS 4621] mempunyai bentuk yang menyerupai tabung uji kimia di makmal.

Julat pertengahan menghadap ke bawah dilengkapi dengan satelit yang siap menyampaikan audio berkualiti tinggi ke telinga anda. Subwoofer yang melengkapkan pembesar suara juga cukup garang, kerana anda dapat merasakan bass bass yang tajam dari pembesar suara ini.

Pemacu mikro tertanam di VS 4621 untuk memproses suara jarak jauh dengan lebih baik untuk menghasilkan suara yang jelas dan tajam. Pembesar suara dengan reka bentuk 'berbeza' juga dilengkapi dengan kabel AUX yang membolehkan anda memainkan lagu sambil bermain permainan pada dua peranti pada masa yang sama.

Bagi anda yang mahukan pembesar suara baru dengan reka bentuk menarik dan spesifikasi yang baik, pembesar suara aktif terbaik dengan harga 1 juta rupiah bolehkah anda membuat rujukan. Anda juga boleh membelinya secara dalam talian melalui pautan ini.

3. LOGITECH 2.1 Pembesar suara Z313

Pengalaman bermain permainan, mendengar muzik dan menonton filem seperti di pawagam boleh diperoleh dengan menggunakan Logitech 2.1 Speaker Z313. Pembesar suara dengan reka bentuk yang ringkas dan tidak rumit juga dilengkapi dengan pad kawalan untuk menyesuaikan kelantangan dan kesan yang akan dihasilkan.

Sekiranya anda ingin menggunakan fon kepala, anda boleh memasang kabel fon kepala ke soket pada pad kawalan. Sama dengan Z213, Z313 juga dilengkapi dengan subwoofer yang dapat memancarkan bass boom dengan tajam dan jernih.

Pembesar suara dari Logitech ini juga mempunyai subwoofer yang dapat menghasilkan kesan getaran dari muzik bass atau filem yang anda mainkan. Untuk harganya, Z313 sedikit lebih mahal daripada Z213. Untuk memiliki Logitech 2.1 Speaker Z313, anda perlu menyediakan sekitar 450 ribu rupiah. Anda boleh membeli pembesar suara ini dalam talian di pautan ini.

4. Penceramah Multimedia LOGITECH Z510

Logitech mengeluarkan pembesar suara multimedia dengan reka bentuk minimalis dan spesifikasi maksimum. Z510 adalah pembesar suara multimedia yang dapat menghasilkan suara stereo yang jelas, jelas dan pantas. Pembesar suara ini boleh digunakan di rumah, pejabat atau ruangan yang tidak terlalu besar.

Penceramah Multimedia LOGITECH Z510

Tidak perlu menggunakan alat kawalan jauh atau pad kawalan, anda boleh mengatur kelantangan dan kekuatan melalui kawalan yang terdapat di badan pembesar suara. Sama ada kuasa atau kelantangan disatukan dalam satu tombol sahaja.

Bunyi stereo yang menawan dapat anda dengarkan melalui sepasang pembesar suara 6 watt ini. Anda boleh menyambungkan Z510 ke komputer riba, televisyen, telefon pintar dan tablet. Namun, jika anda mahukan privasi ketika mendengar muzik atau menonton filem, anda boleh menyambungkan fon kepala melalui bicu yang terdapat pada pembesar suara ini.

Untuk harganya, Logitech nampaknya konsisten dalam memasarkan pembesar suara yang berkelayakan dengan harga yang berpatutan. Anda juga boleh membawa Logitech Z510 Multimedia Speaker dengan harga 250 ribu rupiah.

5. SONICGEAR Quatro V

SONICGEAR Quatro V

Tidak seperti empat pembesar suara sebelumnya, Sonicgear Quatro V menawarkan kemudahan ketika menyambungkan pembesar suara ini dengan beberapa peranti. Bukan sahaja ia boleh disambungkan kepada peranti seperti komputer riba, PC, dan telefon pintar, yang Quatro V juga dilengkapi dengan   satu USB dan microSD pelabuhan . Jadi, anda boleh mendengar muzik dari cakera kilat atau kad memori.

Bosan dengan lagu yang anda ada, anda boleh menukar mod pembesar suara ini ke radio FM. Dengan cara itu anda dapat mendengar pelbagai siaran radio kegemaran hanya melalui pembesar suara tanpa memerlukan bantuan dari peranti lain.

Alat kawalan jauh juga melengkapkan pembesar suara untuk memudahkan anda mengatur kelantangan, memilih lagu dan menukar mod pembesar suara. Selain itu, Quatro V juga dilengkapi dengan subwoofer yang dapat menghasilkan bass boom yang lebih baik.

Kesimpulannya, audio berkualiti tinggi dan kemudahan menyambung ke pelbagai peranti dan multimedia adalah perkara unggul yang ditawarkan dari Sonicgear Quatro V. Untuk memiliki Quatro V, anda hanya perlu mengeluarkan sekitar 180 ribu. Anda boleh membeli pembesar suara ini dalam talian di pautan ini.

Selain kualiti suara, dimensi dan reka bentuk pembesar suara aktif adalah perkara yang perlu dipertimbangkan sebelum anda membeli. Adakah anda telah memilih salah satu pembesar suara aktif terbaik di atas?

Artikel Berkaitan